آخرین اخبار

4. تير 1396 - 21:06   |   کد مطلب: 8064
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: هدف شورای شهر در جهت تغییر مبلمان شهری و ایجاد روحیه نشاط و اعتماد در بین مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  مهندس سلمان بینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اظهار کرد:  طی روزهای اخیر به همرا آقایان جعفری، اکبری، راسته و مجاوند منتخبان شهر دیشموک  در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر به مرکز استان عزیمت کرده و با مسئولان استانی دیدار کردیم.

 

منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دیشموک با بیان اینکه، هر چند وقت قانونی منتخبین و اعضای جدید هنوز نرسید؛ تصریح کرد: با این وجود نتوانستیم دست روی دست گذاشته و بیکار بنشینیم.

 

بینا اذعان کرد:  در این راستا برای بررسی و پیگیری مشکلات منطقه جهت رایزنی با مسئولان استانی؛ به یاسوج عزیمت کردیم.

 

منتخب جوان مردم دیشموک در شورای شهر با اشاره به اینکه، ترکیب منتخبین و  اعضای چهارسال اینده شورای شهر دیشموک یک ترکیب باتجربه و متشکل از اعضای فرهنگیان و جوانان می باشد؛ خاطرنشان کرد: ان شاءالله این تیم  به‌ دور از مسائل سیاسی و با برنامه‌ریزی دقیق مشکلات را حل خواهند کرد.

 

  بینا گفت: دیشموک مشکلات زیادی در تمام حوزه‌ها دارد که حل این معضلات نیازمند همدلی اعضای شورای شهر با مسئولان شهرستانی ، استانی و حتی مسئولان در سطح ملی و بویژه نماینده ولی‌فقیه در مجلس خبرگان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، می باشد.

 

وی گفت ؛ هدف شورای شهر در جهت تغییر مبلمان شهری و ایجاد روحیه نشاط و اعتماد در بین مردم است.

 

مهندس بینا با اشاره به اینکه شورای شهر باید با جدیت در جهت حل مشکلات شهر دیشموک وارد بشود، عنوان کرد: با وجود این ترکیب اعضای شورای شهر "جدید"؛ در این دوره انتظار مردم از شورا بیشتر شده است.

 

منتخب شورای شهر دیشموک گفت: درآمدزایی باید اولویت اول شهرداری  باشد و شهر دیشموک در تمام زمینه‌ها باید پیشرفت کند.

 

بینا در ادامه اظهار کرد در این سفر طی دیدار   با برخی مدیران کل در استانداری برای پیگیری مشکلات منطقه، ساعتها به بحث و رایزنی پرداخته شد.

 

وی؛ همچنین از دیدار منتخب شورای شهر دیشموک با مدیرکل اب و فاضلاب استان خبر داد و گفت: طبق پیگیری های بعمل امده قراراست دررروزهای اینده برای حفرچاه اب شرب شهر دیشموک اقدام شود و مشکل اساسی اب شرب شهر دیشموک مرتفع شود.

 

بینا به دیدار منتخبین شورای شهر دیشموک  با  مسئولان شرکت گاز استان هم اشاره کرد و گفت: قرار هست هیئتی از مسئولان شرکت گاز استان طی همین چند روز به دیشموک سفر کرده و روند نقشه برداری و در این چند روز خاک برداری و لوله گذاری شروع شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک