آخرین اخبار

28. خرداد 1396 - 5:18   |   کد مطلب: 8032
به همت دفتر امام جمعه و با همکاری کمیته امداد امام(ره) دیشموک
سفره افطاری مقام معظم رهبری(مدظله) در دیشموک برپا می‌شود
امام جمعه دیشموک گفت: سفره افطاری مقام معظم رهبری(مدظله) از طرف دفتر امام جمعه و با همکاری کمیته امداد امام(ره) برپا می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان یکی از چیزهایی که بسیار اهمیت دارد اطعام نمودن و سفره میهمانی پهن کردن برای فقیران و مستمندان در راه رضای خداوند است که از ثواب و منزلت بسیار بالایی برخوردار است.

 

حجت الاسلام راوند گفت:سخنی از پیامبر(ص) امده که می فرمایند؛ هرکس در این ماه مبارک روزه داری را طعام و افطاری دهد، روز قیامت که قدم‌ها بر صراط می‌لغزد قدم او نخواهد لغزید.

وی با بیان اینکه،  سفره افطاری مقام معظم رهبری(مدظله) از طرف دفتر امام جمعه و با همکاری کمیته امداد امام(ره) برپا می شود، افزود: این سفره امروز یکشنبه 28خردادماه و مصادف با 23 رمضان بعد از نماز مغرب و عشاء و در محل بلوار حسین آباد" روبروی اداره آموزش و پرورش شهر دیشموک، پهن می شود.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، این سفره پذیرای همه برادران و خواهران می باشد، تصریح کرد: ماه رمضان، ماه مهمانی خدا  است و تمامی بندگان بر سفره پهناور الهی دعوت شده‌اند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک