آخرین اخبار

26. خرداد 1396 - 16:26   |   کد مطلب: 8025
دهیار روستای دشتک از توسعه و طرح سیم به کابل شبکه برق روستای دشتک با هزینه ی 300 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  محمدزمان شفیعی راد دهیار روستای دشتک از توسعه و طرح سیم به کابل شبکه  برق روستای دشتک خبر داد.

 

شفیعی راد با بیان اینکه تا قبل از این طرح، روستای دشتک فقط از دو ترانس و بدون روشنایی کامل معابر بوده، تصریح کرد: به این دلیل، ضعف ولتاژ برق مردم این روستا را ازار می داد.

 

دهیار روستای دشتک گفت: هم اکنون با افزایش چهار ترانس که جمعا 6ترانس برق روستا را پوشش داده و بیش از 60 چراغ روشنایی برای معابر روستا نصب شد.

شفیعی راد اذعان کرد:  در این راستا جا دارد از تلاش و پیگیری بخشدار دیشموک که شبانه روز در حال رصد بودند، تقدیر و تشکر شود.

 

دهیار روستای دشتک گفت: پیگیری مجدانه و مصرانه ی جبار فاطمی مسئول اتفاقات برق دیشموک و خدمه ی همکاران وی در اتفاقات برق دیشموک، باعث شد تا یکی از اساسی ترین مشکلات مردم روستا؛ برطرف شود.

 

شفیعی راد مساعدت مسئولان برق شهرستان و استان را در این راستا؛ قابل تقدیر و تحسین دانست و گفت: اعتبار این پروژه بیش از 300 میلیون تومان بوده است.

 

دهیار دشتک متذکر شد: همچنین بیش از 30 عمود بتنی برق هم برای توسعه ی شبکه،در روستا نصب شد.

شفیعی راد، برقرسانی به رختکن زمین ورزشی خاکی؛ افزایش یک ترانس مستقل برای خانه بهداشت  و یکی هم برای گیرندهای تلویزیونی را در قالب این طرح در روستا ذکر کرد و گفت: با اجرای این طرح بیش از ده خانوار محروم از برق در روستا؛ از نعمت برق برخوردار شدند.

 

دهیار دشتک با بیان اینکه این ده خانوار به فاصله یکصدمتری از شبکه برق  ولی تاکنون محروم بودند؛ خاطرنشان کرد: سیستم روشنایی معابر بصورت اتوماتیک در روز خاموش و برای شب روشن می شوند.

 

شفیعی راد مجهز بودن سیستم برقرسانی روستا به تابلوی اتوماتیک را برای جلوگیری از هدررفتن برق در روز، مفید عنوان کرد و گفت: در پایان از دو پیمانکار این پروژه هم تقدیر و تشکر می شود.

 

شفیعی راد این خدمات را از لطف و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و همت دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: از مسئولان دولت تدبیر و امید سپاسگزاری می شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک