آخرین اخبار

22. خرداد 1396 - 22:55   |   کد مطلب: 8015
رئیس کمیته امداد امام(ره) سوق گفت: در ماه مبارک رمضان طرح‌های حمایتی کمیته امداد امام (ره) سوق از جمله "اکرام ایتام، مفتاح الجنه و اطعام و افطاری برای نیازمندان با ارزش یکصدمیلیون ریال اجراء می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،   رئیس کمیته امداد امام(ره) سوق گفت: در ماه مبارک رمضان طرح‌های حمایتی کمیته امداد امام (ره) سوق از جمله "اکرام ایتام، مفتاح الجنه و اطعام و افطاری برای نیازمندان با ارزش یکصدمیلیون ریال  اجراء می شود.

 

رئیس کمیته امداد امام(ره) سوق در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: بسته های غذایی حمایتی بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد توزیع می شود.

محمد برومند با بیان اینکه، ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا بهترین فرصت برای برقراری ارتباط با خداوند است، افزود: همه مسلمانان این موقعیت را غنیمت شمرده و از این ماه بهره کافی معنوی را ببرند.

وی تصریح کرد: در همین راستا در این ماه مبارک، طرح های اکرام ایتام، مفتاح الجنه و اطعام و افطاری به ولی نعمتان است.

رئیس کمیته امداد امام (ره) سوق اذعان کرد: این نهاد مقدس در سوق تا کنون در راستای اجرای طرح های ذکر شده 35میلیون ریال سبد کالای افطاری و در راستای طرح مفتاح الجنه 5میلیون ریال سبد کالا با حضور کارکنان این اداره بین فقرا و نیازمندان تحت پوشش روستایی توزیع و تحویل داده است.

برومند بیان کرد: همچنین در قالب اجرای طرح حامیان مولا با توزیع کیسه های مخصوص بین کارکنان ادارات و کسبه و بازاریان، این نهاد آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی جهت کمک به نیازمندان، می باشد.

وی گفت: کمیته امداد امام (ره) سوق در روزهای اتی ماه مبارک رمضان اقدام به پهن کردن سفره افطاری و همچنین توزیع بسته غذایی در بین مردم خواهد کرد.

برومند ارزش ریالی برای برپایی سفره افطاری را قریب60میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این سفره افطاری با همکاری دفتر امام جمعه سوق صورت می پذیرد.

 

برومند، ضمن تقدیر و تشکر از همه خیران و نیکوکاران حامی فقرا و نیازمندان، گفت: در این راستا آماده دریافت کمک های نوعدوستان جهت مساعدت نیازمندان، هستیم.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک