آخرین اخبار

20. خرداد 1396 - 1:48   |   کد مطلب: 8009
نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خبر داد:
عملیات اجرایی جاده برفکون در چاروسا آغاز شد/ تا پایان شهریور تکمیل می‌شود
نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت :عملیات اجرایی جاده برفکون در بخش چاروسابه مسافت ۱۲ کیلومتر شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه،  نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت :عملیات اجرایی جاده برفکون در بخش چاروسابه مسافت ۱۲ کیلومتر شروع شد.

 

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ٬ بهمئی ٬ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی جاده برفکون در بخش چاروسا خبر داد.

عدل هاشمی پور افزود : عملیات اجرایی این طرح به مسافت ۱۲ کیلومتر انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود این طرح راهسازی تا اواخر شهریور به پایان برسد، گفت : با بهره برداری از این پروژه مسیر مناطق چاروسا ٬ به روستاهای تابعه نظیر آجم ٬ امامزاده شاه غالب (ع)٬ چیر بیون ٬ رود ریش ٬ میدان ٬ سبزه میر ٬ دلی کما ٬ دلی مهتاب ٬ دلی بنار و سایر روستاهای در مسیر و مناطق عشایری به طول ۲۷ کیلومتر کوتاه تر می شود

 

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی افزود : هم اکنون ۲ دستگاه بلدوزر و بیل پیکور که خارج از برنامه و بودجه های استانی و از طریق رایزنی با وزارت نفت تأمین شده اند؛ در منطقه نورمیشون پیاده شده و یکدستگاه دیگر نیز چند روز اینده اضافه خواهد شد .

 

هاشمی پور با قدردانی از مسئولین وزارت نفت که اهتمام جدی در کمک به توسعه مناطق محروم دارند، افزود : جمعیت استفاده کننده از این راه روستایی و عشایری بالغ بر ده هزار نفر می باشند که در مناطق چاروسا و دشمن زیاری سکونت دارند و از ایلات مختلف طیبی ٬ دشمن زیاری ٬ سادات مشهدی ٬ امامزاده میر سالار و امامزاده نورالدین (ع) و حومه هستند که تا کنون با مشکلات عدیده ای خصوصا در فصل بارش مواجه بوده اند

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک