آخرین اخبار

18. خرداد 1396 - 14:48   |   کد مطلب: 8004
جلسه مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه با موضوع بررسی آتش سوزی های اخیر شهرستان در دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، جلسه مدیریت بحران کهگیلویه با حضور اعضا ستاد بحران شهرستان در فرمانداری شهر دهدشت برگزارشد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در این جلسه  بامحکومیت حادثه تروریستی روزگذشته در تهران گفت ابن اقدامات بزدلانه خللی در اراده مردم ایجاد نخواهد کرد.

فرماندار کهگیلویه ادامه داد: در دهه 60 که کشور در بدترین شرایط بود و هنوز استحکام لازم را پیدا نکرده بود توانستیم بر حوادث تروریستی و توطئه‌های منافقان غلبه کنیم امروز هم با اقتدار در حفظ امنیت با عزم راسخ تلاش داریم و کشوی آرام و امن در دل منطقه بحرانی هستیم.

پوزش افزود: در عین حال در شب‌های قدر باید هوشیاری کامل را داشته باشیم که نذورات توزیعی در این شب‌ها به خوبی کنترل شود.

وی اظهار کرد: همه دستگاه ها به هنگام وقوع بحران های مختلف ازجمله آتش سوزی باهم همکاری کنند.
 علی پوزش  افزود: وقتی آتش سوزی اتفاق می افتد اینکه برخی از دستگاهها بگویند امکانات نیست و شانه خالی کنند کار درستی نیست و با آنها برخورد می شود.

پوزش تصریح کرد: متاسفانه به هنگام وقوع چنین حوادثی اکثر مدیران تلفن همراه خود را از دسترس خارج می کنند که شایسته نیست.

دهدشت

فرماندار شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: همه دستگاه ها با حداقل امکانات خود باید آمادگی مقابله با بحران ها را داشته باشند و اکیپ خود را مشخص و به ستاد حوادث فرمانداری معرفی نمایند .

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد آتش سوزی های اخیر در دهدشت عمدی بوده است، از دستگیری فرد مظنون خبر داد و اضافه کرد:برای این شخص  پرونده تشکیل و در حال طی کردن  مسیر قانونی است.

 رئیس اداره منابع طبیعی نیز دراین جلسه گفت:شناسایی واحضار افرادی که پسماندهای مزارع را آتش می زنند به مراجع قانونی نقش زیادی درکاهش این حوادث دارد.

دهدشت

وی از همکاری شهرداری دهدشت وسوق با این اداره درمواقع اضطرای تشکر کرد و گفت: استفاده ازظرفیت مردم درمواقع بحرانی را نیز حائزاهمیت دانست.

دهدشت

در ادامه این نشست ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه پیشگیری و آموزش مردم به ویژه کشاورزان را مهم ترین عامل در کاهش حوادث بحرانی ازجمله آتش سوزی بیان کرد.
سعیدبرومندزاده گفت: نیاز است تا قبل ازوقوع حادثه تمهیداتی اندیشه شود و تنها به برگزاری جلسه اکتفا نکنیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک