آخرین اخبار

11. دى 1393 - 21:55   |   کد مطلب: 8
مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
تشریح وضعیت کنونی شبکه‌های برق شهرستان کهگیلویه
مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد، وضعیت کنونی شبکه‌های برق شهرستان کهگیلویه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس،داود راهزادی عصر امروز در سفر به چاروسا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهم‌ترین هدف ما برای خدمت به مردم برقراری برق پایدار در همه نقاط است تا وضعیت کنونی ناپایداری و مشکلات در برخی از شهرستان‌ها را نداشته باشیم.  

وی ادامه داد: موضوع احداث ایستگاه‌های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از اهداف ما در شرکت است که با تعامل بین‌بخشی و همراهی مسئولان ارشد استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این مهم را پیگیری خواهیم کرد.

 مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد، اولویت بهسازی شبکه‌های برق روستایی و مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار خود در شرکت برق این استان عنوان کرد و افزود: عمر برخی از این شبکه‌ها بسیار بالا بوده و همین موجب ایجاد مشکل در روستاها شده که پیگیر رفع مشکلات آنها در همه نقاط استان هستیم.

 راهزادی با تشریح وضعیت کنونی شبکه‌های برق شهرستان کهگیلویه، اضافه کرد: تدابیر ویژه‌ای با احداث خطوط دومداره جهت رفع نوسانات برق اندیشیده شده است. این مسئول تأکید کرد: طول مسیر برق قلعه‌رئیسی و دیشموک 600 کیلومتر است که در بسیاری از مواقع قطعی برق در این مناطق به علت کوهستانی بودن رخ می‌دهد.

مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد، نصب دو اتوترانس در نزدیکی دو شهر قلعه‌رئیسی و دیشموک را یکی از عواملی دانست که می‌تواند قطعی مکرر برق در این بخش‌ها را کاهش دهد. 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک