آخرین اخبار

14. خرداد 1396 - 22:32   |   کد مطلب: 7995
امام جمعه دیشموک گفت: اگر بیدار نشویم اسلام آمریکایی به آرامی نفوذ کرده و در آموزش و پرورش و برای نوجوان و جوانان ما بسیار تهدیدآفرین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه،  حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند  امام جمعه دیشموک در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) ضمن تسلیت بیست و هشتیمن سالگرد ارتحال ملکوتی این شخصیت بزرگ عالم، از همه کسانی که در برگزاری این مراسم همکاری داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

 

وی با بیان اینکه،  امام خمینی (ره) راه حق را رفته و مردم لبیک گفتند، افزود: ملت  و سربازان ایران با رهبری امام(ره) در زمان 8سال دفاع مقدس در مقابل خیل عظیم دشمنان ایستاده و مقاومت کردند تا به پیروزی رسیدند.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به انقلاب های شیخ زکزاکی در آمریکا، انقلاب شیخ نمر در عربستان، گفت: اینها همه به دنبال بیداری حرکت امام در راه حق و مقاومت در برابر ظلم صورت گرفت.

 

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند  تصریح کرد: امام (ره)با استکبارستیزی، مقابله با ظلم و مقاومت در برابر ظالمان، به رستگاری رسیده است.

 

امام جمعه دیشموک گفت: ثمراه اعتقاد امام (ره) به مردم باگذشت قریب 40سال،  مقاومت سربازان و همین مردم در برابر دشمنان و ظالمان و استکبار است.

 

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند گفت: حضور 73درصدی مردم در انتخابات با گذشت سالها، نشانگر همین است که این مردم هرگز خسته نمی شوند.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به مبانی اصول فکری امام (ره) گفت: امام اعتقاد داشت دو نوع اسلام آمریکایی  و اسلام ناب محمدی وجود دارد.

وی اضافه کرد: اسلام ناب محمدی با تکیه بر قران نشانگر این است که هیچ راهی برای تسلط کافران بر مومنان نیست.

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند تشریح کرد: امام (ره) با تکیه بر اسلام ناب محمدی در برابر دشمنان ایستاد و موفق شد.

 

امام جمعه دیشموک به اسلام آمریکایی هم اشاره کرد و گفت: آل سعود  مصداق بارز اسلام آمریکایی است.

 حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند تصریح کرد: اینها"آل سعود" به اسم اسلام و خلیفه مسلمین دست به دست خانم ترامپ می دهند،  همانطور که شاه همین کارها را انجام می داد.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به تذکرات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد کلمه "نفوذ"، اذعان کرد: در مدت اخیر بیش از 80 بار کلمه نفوذ توسط رهبری تذکر داده شد.

 

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند اضافه کرد: در همین راستا چندین جاسوس در بحث مذاکرات گرفته شد.

 

امام جمعه دیشموک با انتقاد شدید از امضای سند 2030، گفت: امضای این سند صدای رهبری را دراورد.

حجت الاسلام راوند با بیان اینکه، امضای این سند نمونه اسلام آمریکایی است، گفت: اینجا مبنا قرآن بوده و نظام، کشور و انقلاب اسلامی است،  آن وقت در آموزش و پرورش ما زمینه گسترش اسلام آمریکایی فراهم شود!؟

 

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، شاید رئیس جمهور خبر نداشته باشد که این سند امضاء شد، متذکر شد: رهبری از انقلاب فرهنگی گلایه داشتند.

 

حجت الاسلام راوند گفت: اگر بیدار نشویم اسلام آمریکایی به آرامی نفوذ کرده و در آموزش و پرورش و برای نوجوان و جوانان ما بسیار تهدیدآفرین است.

 

امام جمعه دیشموک گفت: همانطور که رهبری می فرمایند؛ اگر مراقب نباشیم و به بحث نفوذ توجه نشود، سیلی می خوریم.

حجت الاسلام راوند با اشاره به جنگ حق و باطل در طول تاریخ، گفت: رهبری سال 1380هم در این زمینه یک قانون 8ماده‌ای برای قوه قضائیه ارسال می کند.

 

امام جمعه دیشموک به ماده 8 این قانون اشاره کرد و گفت: رهبری در این بند می فرمایند اگر شما بیدار نشوید، خطر در پیش است.

 

وی اضافه کرد: همان چیزی که امام فرمود؛ اگر مسئولان در برابر مفسدین اقتصادی کشور و ام‌الفسادهای اقتصادی برخورد کنند، همتراز با شهادت طلبی و جهاد است.

 

امام جمعه دیشموک گفت: مستکبرین و مفسدین اقتصادی با نفوذ و رانت خواری درحال نابودی کشور هستند.

 

حجت الاسلام راوند گفت: اگر قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی برخورد نکند، چیزی از این انقلاب باقی نمی نماند.

 

وی بیان کرد: اگر خداوند امام را از ما گرفت، ولی خلف شایسته ای برای ایشان در جهت حفظ و حراست از انقلاب به ما تقدیم کرد.

 

امام جمعه دیشموک به ویژگی ها و خصوصیات بارز امام خامنه ای(مدظله) هم اشاره کرد و گفت: بسیاری از بزرگان دنیا از جمله پوتین رئیس جمهور روسیه ، سید حسن نصرالله،رهبری را الگوی حفظ دولت و حکومت خود می دانند.

 

حجت الاسلام راوند بیان کرد: در طول سالهای گذشته، شخصیت انقلابی مقام معظم رهبری؛ ایران اسلامی را با مدیریت مدبرانه و اگاهی کامل در فراز نشیب حفظ کرده و به عنوان امن ترین کشور در خاورمیانه وجود دارد.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک