آخرین اخبار

14. خرداد 1396 - 15:50   |   کد مطلب: 7992
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: رهبری این انقلاب رابزرگ مردی به عهده داشت که دریای مواج وجودش با اقیانوسهای ژرف برابری می کند وقامت غزل قیامت وجودش را قادر به ترسیم نیست.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید ایرج کاظمی‌ جو  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در گفت‌وگو با این پایگاه خبری اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران زلزله ای درجهان معاصرایجاد کرد و تمامی مردم جهان ازهر فکر و مذهب و اندیشه ای رابه تفکروتعمق واداشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ادامه داد: رهبری این انقلاب رابزرگ مردی به عهده داشت که دریای مواج وجودش با اقیانوس های ژرف برابری می کند وقامت غزل قیامت وجودش را قادر به ترسیم نیست.

 کاظمی جو افزود: امام خمینی (ره) فقیهی فرزانه، عارفی آگاه، فیلسوفی شجاع، ادیبی متفکر، مفسری بینا و سیاستمداری آگاه وتوانا بود .

وی ادامه داد: امام اهل فضل وعلم ودانش، شعر وشعور ومعرفت،آگاهی ودانایی وتوانایی بود.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه وجود امام جامع علم وعمل بود گفت: حضرت امام حکومت اسلامی را همیشه برای مردم، برای مردم ودرخدمت مردم می خواست. 

کاظمی جو گفت: امام آزادی را بالاترین نعمتی مي دانست که ازسوی خداوند به بشریت عطا شده است.

وی تاکید کرد: آنچه درتفکر و اندیشه ناب حضرت امام قابل بحث است پیدایش نهال درحال رویش دموکراسی دینی در انقلاب امام و یارانش بود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک