آخرین اخبار

13. خرداد 1396 - 23:06   |   کد مطلب: 7990
بخشدار دیشموک با بیان اینکه، نوع گفتمان و نگرش امام(ره) غرب ستیزی بود، اظهار کرد: با استکبارستیزی، در شرق و غرب مخالفت سریع و صریح داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه،  حسن امیریان بخشدار دیشموک در گفتگو با خبرنگار ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره)، تصریح کرد: از مدیران و مسئولان ادارات دستگاههای مختلف خواست در جهت برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، همکاری های لازم را انجام دهند.

وی همچنین به قیام 15 خرداد اشاره کرد و گفت: ما باید در مراسمی این روز را هم گرامی بداریم.

بخشدار دیشموک به اهمیت برگزاری مراسم ارتحال ملکوتی امام (ره) اشاره کرد و گفت: سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) احیاگر اسلام ناب و بت شکن زمان از جایگاه ویژه برخوردار است.

امیریان گفت:15 خرداد مقدمه و نقطه عطف انقلاب اسلامی بوده است.

بخشدار دیشموک به ویژگی های بارز امام (ره) اشاره کرد و گفت: حمایت از مستضعفان در سراسر دنیا و استکبارستیزی دو ویژگی مهم امام (ره) بوده است.

وی با بیان اینکه، نوع گفتمان و نگرش امام(ره) غرب ستیزی بود، متذکر شد: با استکبارستیزی، در شرق و غرب مخالفت سریع و صریح داشت.

بخشدار دیشموک در ادامه ضمن تبریک به جهت حضور پرشور انتخابات 29 اردیبهشت، تصریح کرد: در انتخابات ملت ایران درک واقعی خود را متمدنانه و فرهنگ دموکراسی و مردم سالاری دینی را پاس داشتند.

امیریان  حضور مردم در انتخابات را یک پیروزی عظیم عنوان کرد و از نیروههای اجرایی؛ بازرسان، نیروهای نظارتی،نیروی انتظامی وقضایی،حوزه مقاومت بسبج، جامعه فرهنگیان و در یک کلام مردم بافرهنگ دیشموک تقدیر و تشکر می شود.

امیریان بیان کرد: البته امروز باید همه دولت را پشتیبانی کنند چون برآمده از رای مردم است.

بخشدار دیشموک با بیان اینکه، امروز مخالفت با دولت معنایی ندارد، گفت: نقدها باید منصفانه و در چارچوب قانون اساسی باشد.

امیریان با شاره به اینکه، نباید ناخواسته دولت تخریب شود، اضافه کرد: دفاع از دولت، دفاع از نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک