آخرین اخبار

13. خرداد 1396 - 22:30   |   کد مطلب: 7988
پیام نماینده کهگیلویه بزرگ به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)وقیام ۱۵ خرداد
جهانیان از رموز و پیوند ناگسستنی ملت ایران و رهبر فقیدشان متحیرند
عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)وقیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، همزمان بافرارسیدن روز ۱۴ خرداد سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره)و روز پانزده خرداد سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد،سردار عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

۱۴خرداد از راه رسید .

ملت ایران در سوگ امام خویش نالان و گریانند .

جهانیان هرساله در شکوه و عظمت ارتحال رهبر آزادگان جهان انگشت بر دهان متعجب و از رموز و پیوند ناگسستنی ملت و رهبر فقیدشان متحیرند . آری  بزرگمرد بی نظیری که فقط با توکل بر خدا ٬ توسل به سیره نبوی ٬ با سلاح ایمان و تکیه بر مردم ٬ بزرگترین انقلاب مردمی را بنام جمهوری اسلامی پایه گذاری نمود و با برهم زدن تمام معادلات جهانی آنرا در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشاند  . سالروز عروجش با روز  مبدأ جنبش (۱۵ خرداد) مصادف شده و این از رمزهای انقلاب است . روز بزرگی که به فرموده اش « نقطه عطفی است در تاریخ کشور اگر چه مصیبت است برای ملت ما ٬ لکن مبدأ جنبش بود »

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه بر روح بزرگ و ملکوتی آن امام همام درود می فرستم و این مصیبت های عظمی را به محضر رهبر معظم انقلاب ٬ ملت شریف ایران و بویژه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تسلیت و تعزیت عرض می نمایم . واما این روز بزرگ ٬ سالروز انتخاب حضرت آیه الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی است. این انتخاب بزرگ در اوج ناراحتی و ماتم ملت ایران ٬ دشمنان انقلاب را مأیوس و دوستداران و آزادیخواهان جهان را خوشحال و امیدوار نمود .ضمن تبریک و گرامیداشت این واقعه عظیم ٬ افتخار پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خدای سبحان مسئلت دارم .و از  عموم مردم ولایتمدار ایران اسلامی دعوت می نمایم در مراسمات و مناسبت هایی که بدین منظور تشکیل میشود شرکت نمایند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک