آخرین اخبار

13. خرداد 1396 - 10:35   |   کد مطلب: 7982
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: قرنطینه کارکنان و پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید امیر مولایی رئیس بیمارستان دهدشت در جمع خبرنگاران گفت: قرنطینه کارکنان و پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت به خاطر بیماری "تب کریمه کنگو" صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با بیان اینکه به منظور اقدامات پیشگیرانه زایشگاه بیمارستان دهدشت را شست و شو کردیم و بعد از ایزوله کردن با اشعه دیشب کار خود را آغاز کرده است افزود: قرنطینه پرستاران، پزشکان و کادر این بیمارستان از سه روز گذشته تاکنون را تکذیب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بر سر سلامت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم، گفت: اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در این بیمارستان انجام شده و زایشگاه بیمارستان به خوبی و براساس استانداردهای لازم شست و شو شده و تا ساعاتی دیگر بازگشایی و پذیرش ها دوباره انجام می‌شود.

دهدشت

مولایی فر در خصوص پزشک متخصصی که همراه بیمار مشکوک به تب کریمه کنگو به شیراز اعزام شده بود، عنوان کرد: این پزشک متخصص الان در حال انجام وظیفه در بیمارستان و پاسخگویی به بیماران خود است و هیچگونه مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه فرزند مادر 19 ساله‌ای که شایعه شده به ویروس  تب کریمه کنگو مبتلا و فوت کرده نیز سالم است، افزود: اکنون در بخش نوزدادان این بیمارستان قرار دارد و هیچ علامتی دال بر علائم تب کنگو و یا بیماری دیگری مشاهده نشده است.

مولایی فر تصریح کرد: اینکه عده ای شایعه کرده‌اند کارکنان و پرستاران بیمارستان دهدشت هم اکنون در قرنطینه هستند را رد می‌کنیم و چنین چیزی اصلا صحت ندارد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت ضمن اینکه از مردم خواست که به شایعات فضاهای مجازی توجه نکرده و به آن شایعات دامن نزنند، افزود: اطلاع رسانی توسط رسانه‌های رسمی انجام می‌شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک