آخرین اخبار

11. خرداد 1396 - 17:57   |   کد مطلب: 7979
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: هنوز هیچ منبع رسمی دلیل فوت زن کهگیلویه‌ای را تب کریمه اعلام نکرده است بنابراین مردم آرامش خود را حفظ کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: هنوز معلوم نیست مرگ زن کهگیلویه‌ای به چه دلیل بوده است بنابراین نمی‌توان بدون داشتن نتیجه آزمایش آن را به تب کریمه کنگو ربط داد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: تا هنگامی که نتیجه آزمایش در شیراز اعلام نشود نباید به شایعات توجه کرد بنابراین منتظر اعلام نتیجه آزمایش هستیم.

وی افزود: از رسانه‌ها می‌خواهیم که فضا را متلهب نکنند و تا هنگام اعلام نتیجه آزمایش صبر کنند.

کورش داوری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه نیز از اعزام یک خانم بیمار از قلعه‌رئیسی به دهدشت خبر داد و گفت: بلافاصله این خانم بیمار به وسیله بالگرد به شیراز منتقل شد.

وی با بیان این که پزشکان نسبت به بیماری وی مشکوک بودند تصریح کرد: به همین دلیل بیمار به شیراز منتقل شد اما متأسفانه این خانم فوت کرد.

داوری افزود: به دلیل این که پزشکان به بیمار مشکوک بودند آزمایش‌ها در خصوص نوع بیماری این خانم بیمار انجام شده اما تاکنون جوابی در خصوص دلیل مرگ داده نشده است.

وی از رسانه‌ها و افراد خواست که فضای رسانه‌ای و مجازی را قبل از اعلام نظر نهایی پزشکان و آزمایشگاه به سمت ایجاد تشویش در جامعه پیش نبرند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک