آخرین اخبار

8. خرداد 1396 - 1:26   |   کد مطلب: 7968
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه با بیان اینکه خانواده زندانیان نیازمند حمایت هستند اظهار کرد: در صورت حمایت نشدن، دیگر اعضای خانواده هم به سمت جرم کشیده خواهند شد که این زنگ خطری برای جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه، ،جشن روز نسیم مهر در سالن اجتماعات اتاق اصناف کهگیلویه با حضور مسوولان برگزار شد.

عین الله اخوان در این آیین خانواده زندانیان را مصداق بارز فقرا عنوان کرد  و افزود: در صورت عدم حمایت از خانواده های زندانیان،  شاهد رشد طلاق و افزایش انواع آسیب های اجتماعی درمیان  این خانواده ها خواهیم بود.


اخوان با بیان اینکه خانواده زندانیان نیازمند حمایت هستند اظهار کرد: در صورت حمایت نشدن، دیگر اعضای خانواده هم به سمت جرم کشیده خواهند شد که این زنگ خطری برای جامعه است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه عنوان کرد: سال گذشته زمینه آزادی ۱۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با مبلغ ۱۲۹ میلیون ریال فراهم شد.


اخوان با بیان اینکه، بالغ بر ۴۶ میلیون ریال سبد کالا تهیه و در اختیار خانواده زندانیان قرار گرفت، از هزینه شدن ۳۰۰ میلیون ریال برای نوشت افزار، برگزاری جشن در زندان و خرید کارت هدیه نوروزی خبر داد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک