آخرین اخبار

8. خرداد 1396 - 0:02   |   کد مطلب: 7965
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک با اشاره به اهمیت آمادگی بسیجیان در مقابله با تهدیدات دشمنان اظهار کرد: بسیجیان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج دیشموک با هدف حفظ انسجام و آمادگی دوره هم گرد آمدند./

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه،  گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک فراخوانی شده و برنامه های متنوعی در قالب کلاسهای مختلف اجرا کردند.

 

درحاشیه فراخوانی گردان بیت المقدس حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در جمع بسیجیان اظهار کرد: بسیج یکی از نیروهای مردمی  سپاه و از مهمترین بازوهای قدرت جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که مأموریت جذب، آموزش، سازماندهی و به کار گیری نیروهای داوطلب مردمی را در راستای اهداف انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن را بر عهده دارد.

 

امام جمعه دیشموک  با اشاره به اینکه روحیه فداکاری، ایثار و شهادت طلبی نه تنها باید حفظ شود بلکه بایستی به نسل های آینده انتقال یابد؛ یکی از ویژگی های مهم و بارز بسیجیان را صداقت و راستگویی دانست و گفت: بسیجیان باید داشتن ویژگی های اخلاقی مثبت و انجام اعمال حسنه و پسندیده را مد نظر قرار دهند.

وی گفت: بسیج یک مجموعه منتشر شده در بین تمام اقشار جامعه است که توسط امام خمینی(ره) ایجاد شده است، این سازمان هیچ گاه رو به زوال نبوده و حتی می توان گفت که روز به روز در حال کسب اقتدار و ارزش بیشتر و نشر این ارزش در سایر کشور های اسلامی است.

 

حجت الاسلام راوند خاطرنشان کرد: بدون تردید تفکر بسیجی هر کجا حاکم باشد صداقت ایمان و رفاه را به دنبال دارد .

 

وی افزود: بسیج بزرگ ترین فرصت مقابل تهدیدها در تمام ابعاد است و دشمن‌شناسی توام با بصیرت از خصیصه‌های بارز هر بسیجی است و بسیجی کسی است که پا به پای رهبر معظم انقلاب حرکت کند .

 

ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی فرمانده حوزه مقاومت بسیج هم اظهار کرد: هدف از اجرای فراخوانی گردان بیت المقدس حفظ توان و آمادگی رزم بسیجیان می باشد.

معززی  با اشاره به اهمیت آمادگی بسیجیان در مقابله با تهدیدات دشمنان اظهار کرد: بسیجیان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج دیشموک با هدف حفظ انسجام و آمادگی دوره هم گرد آمدند./

 

وی؛ یاد آور شد: تجدید میثاق بسیجیان غیور و فداکار با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا و افزایش حفظ توان و آمادگی رزم گردان های بسیج در ماموریت نرم-نیمه سخت عمق بخشی داخلی-در برابر هر گونه تهدید و تهاجم از مهم ترین اهدافی است که در برگزاری این برنامه دنبال شد.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک