آخرین اخبار

7. خرداد 1396 - 2:35   |   کد مطلب: 7964
رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه خبر داد
آغاز طرح "همای رحمت" هلال احمر در کهگیلویه
رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت: برنامه ملی همای رحمت» با رویکرد تهیه و توزیع بسته‌های غذایی بین اقشار محروم در کهگیلویه، اجرا میشود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید عادل رهبریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه از آغازطرح ملی همای رحمت در این شهرستان خبر داد و گفت: سفره‌های مهربانی در ایام ماه مبارک رمضان در خانه‌های داوطلب و شعب جمعیت هلال احمر برپا می‌شود.

 

سیدعادل رهبریان، در خصوص اجرای طرح ملی همای رحمت اضافه کرد: رمضان با همه مهربانی‌هایش فرصتی مغتنم برای تهذیب روح و اسبابی برای راه یافتن به عرش خدا فراهم کرده است و فضل ماه مبارک رمضان با همه زیبایی‌هایش تنها به روزه گرفتن نیست، بلکه هدف از آن توجه به نداشته‌های همنوعان است.

 

 وی تصریح کرد: نیازمندانی باید مورد توجه قرار گیرند و در داشته‌هایمان شریک شوند.

 

رهبریان افزود: در همین راستا واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند همچون سنوات گذشته همزمان با موسم رحمت و تجلی حقیقت با بهره‌مندی از همت والا و دستان توانای خیرین و نیکوکاران در جهت دستگیری از محرومین و نیازمندان کم برخوردار در سراسر کشور «برنامه ملی همای رحمت» را با رویکرد تهیه و توزیع بسته‌های غذایی بین اقشار محروم اجرا کند.

 

وی، ادامه داد: این طرح با هدف ترویج ارزش‌های انسان‌دوستانه با تاسی از تعالیم الهی در شیوه خدمت رسانی و کمک به ایتام، حفظ کرامت انسانی نیازمندان و رشد ایمانی معنوی‌شان در ایام نزول قرآن، هدایت کمک‌های مردمی با توجه به فضای معنوی ماه مبارک رمضان در راستای حمایت از خانواده‌های محروم، ایجاد زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران در اجرای برنامه‌های عام‌المنفعه و خیریه، ایجاد فضای مناسب به منظور تعامل تنگاتنگ خیرین و نیکوکاران با گروه‌های هدف جهت تامین بخشی از نیازهایشان، آگاهی بخشی عمومی نسبت به ماموریت‌ها و برنامه‌های بشردوستانه جمعیت و تشخیص و ارتقای سطح آمادگی استانی و شهرستانی به صورت هماهنگ در سراسر کشور به اجرا در می‌آید.

 

رئیس جمعیت هلال احمرکهگیلویه به توزیع سبدهای غذایی در میان نیازمندان اشاره کرد و افزود: در مرحله نخست افراد نیازمند شناسایی می‌شوند و سپس سبدهای غذایی تهیه شده از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

 

رهبریان ضمن اعلام آمادگی برای جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر، گفت: علاوه برمراجعه حضوری پرسنل هلال احمر ،خیرین و داوطلبان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق هماهنگی با شماره تلفن ۰۷۴۳۲۲۶۲۷۰۰ در ساعات اداری اهدا نمایند.

 

به گفته وی، بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار یا خانواده‌های بی‌سرپرست، مادران باردار نیازمند، ایتام و خانواده‌های کم برخوردار، معلولین، سالمندان و از کار افتادگان و خانواده‌های زندانیان و محرومین افرادی هستند که در طرح ملی همای رحمت به آن‌ها خدمات ارائه می‌شود.

 

رهبریان درزمینه حمایت ازبیماران صعب العلاج نیزگفت: در این طرح در صورتی که یک شخص خواهان حمایت از یک بیمار باشد شماره حساب مستقیم آن بیمار در اختیار نیکوکار قرار داده می‌شود تا با خیال راحت پول مورد نظر خود را واریز کند.

 

وی درپایان گفت:انتظار می رود این برنامه خیرخواهانه و خداپسندانه، استقبال و مشارکت گسترده همشهریان را به همراه داشته باشد‌.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک