آخرین اخبار

2. خرداد 1396 - 0:27   |   کد مطلب: 7944
با صدور حکمی از سوی رئیس بازرسی دانشکده علوم پزشکی بهبهان صورت گرفت
انتصاب یکی از جوانان دیشموک به سمت امور بازرسی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آغاجاری+عکس
سید حسین موسوی مطهر یکی از جوانان خوش آتیه‌ی دیشموک به سمت امور بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شبکه بهداشت و درمان شهرستان آغاجاری، منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه، سید حسین موسوی مطهر یکی از جوانان خوش آتیه‌ی دیشموک به سمت امور بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شبکه بهداشت و درمان شهرستان آغاجاری، منصوب شد.

 

موسوی مطهر دارای مدرک کارشناسی مهندسی بهداشت محیط از دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و تاکنون مسئولیت های زیادی از جمله سمت های دبیرکانون شهدا، نماینده دانشجویان شاهدوایثارگر و معاونت دفاع مقدس بسیج دانشجویی را بر عهده داشت.

 

سید حسین موسوی مطهر که قبل از این به عنوان کارمند بازرس بهداشت محیط مشغول به کار بود، هم اکنون  به پیشنهاد ریاست محترم بازرسی ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشکده علوم پزشکی بهبهان و توسط سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان آغاجاری، به سمت امور بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شبکه بهداشت و درمان شهرستان آغارجاری منصوب شد.

 

گفتنی است آئین معارفه فردا سه شنبه برگزار می شود.

 

 انتصاب شایسته سید حسین موسوی مطهرجوان خوش آتیه‌ی دیشموک به سمت امور بازرسی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آغاجاری را تبریک گفته و سلامتی و موفقیت در همه‌ی عرصه های زندگی را برای وی از خداوند منان، آرزو داریم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک