آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1396 - 10:58   |   کد مطلب: 7923
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به فتنه 88 و زیر سؤال بردن جمهوریت گفت: امروز هم برخی اسلامیت نظام را هدف گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید محمدرضا موسوی اصل در همایش بصیرتی با موضوع انتخابات که در قلعه‌رئیسی برگزار شده بود با اشاره به در پیش بودن انتخابات سرنوشت‌ساز 29 اردیبهشت از عموم مردم برای حضور گسترده و پرشور در این صحنه دعوت کرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به اینکه ایام، ایام انتخابات است، اظهارکرد: حضور شما مردمی که همیشه در سختی‌ها یار و همراه انقلاب بوده و هستید، باعث حماسی شدن این رقابت انتخاباتی خواهد شد.
وی، افزود: امام راحل عظیم‌الشان با تئوریه و نظریه ولایت فقیه چهار اصل استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت را برای این مملکت و مردم به ارمغان آورد .
موسوی‌اصل تصریح کرد:کسانی که شما بعضاً در انتخابات‌ها از اول این 38سال انتخاب کردید بعضی از اصولی را که شما مردم برای آن خون و جان دادید این اصول را خدشه‌دار کردند.
این مسؤول در ادامه با بیان اینکه برخی امروز در نطق انتخاباتی خود چنان دم از آزادی می‌زنند که گویا این مردم در زندان بودند،تصریح کرد: این لحن صحبت کردن که خودشان را دایره‌ای خارج از دایره نظام و مردم می‌دانند در صورتی که از اول انقلاب خود این آقایان در راس بودند در جاهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی بودند بعد طوری ادعا می‌کنند که ما می‌خواهیم آزادی را بیاوریم! خود شما هم که داخل همین پازل هستید.
موسوی‌اصل افزود: برخی می‌خواستند جمهوریت را زیر سوال ببرند که فتنه 88 نمونه بارز آن بود و آراء را نپذیرفتند عده‌ای هم امروز اسلامیت را هدف گرفتند.
وی ادامه داد: در مظلومیت جمهوریت اسلامی همین بس که نه از بیرون بلکه از داخل و نزدیک‌ترین کسانی که مردم و نظام به آن‌ها اعتماد کردند مورد هجمه قرار می‌گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کهگیلویه، گفت: امروز ثابت شد جبهه محرومین، جبهه مستضعفین، جبهه پابرهنه‌ها در مقابل جبهه اشرافی‌گری،جبهه غربگراها و جبهه فئودال‌ها قرار گرفته و حدود مشخص است

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک