آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1396 - 12:12   |   کد مطلب: 7919
خادم امام رضا در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حضور مردمانی دلیر مانند زاگرس نشینان سایه جنگ را از سر ایران از بین برد، گفت:آیا حق است که 50 درصد از کارخانه ها تعطیل باشند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس حجت الاسلام رئیسی در دیدار با مردم شهر یاسوج افزود: سلام بر مردم پر سلحشور کهگیلویه و بویراجمد، سلام بر مردان و  زنان غیرت مردم و عشایر دلیر کهگیلویه وبویراحمد، این استان، استان سلحشورانی است که حماسه خود در تنگه گجستان و تنگ تامردای بر کسی پوشیده نیست.

وی اظهار کرد: مردان و زنانی که قبل از پیروزی انقلاب به عنوان زنان حیرت مند در برابر ظالمین ایستادگی کردند و شهدای این استام بزرگ و عزتمند است.

خادم امام رضا(ع) در یاسوج تاکید کرد: یاد مرد بزرگ این خطه ایت الله ملک حسینی بزرگ مرد لرهای جنوب را گرامی می داریم و آنچه سایه جنگ را برطرف کرده حضور مردانی از خطه و ایران در همه صنحه هاست و زاگرنشینان سهم بسیاری در امنیت ملی جامعه ما دارند.

این سووال مردم است، چرا این استان با این همه منابع مظلوم و محروم است!

وی با بیان اینکه کشور ما منبع منابع خدادادی است، گفت: چرا این استان با این همه منابع مظلوم و محروم است!،  چرا این استان در رده اول بیکاری است'، چرا برخی فقط حرف می زنند و عمل نمیکنند، امروز اقتصاد جنگل در این استان فعال نیست و این سوال مردم است.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه ما زبان آن مردمی هستیم که زبان روزنامه و رسانه ندارند ما زبان کشاورزان محرومان و مستضعفانیم، اظهار کرد:ایا حق این مردم است که به رغم اینکه این همه ثروت خدادادی خانواده های انان که تحت پوشش هستند بیشتر است.

وی یادآور شد: ایا این حق است که با این همه نعمت بیکاری در ان و مردان را نگران بکند، آیا حق است امروز ۵۰درصد از کارخانه ها تعطیل شوند و ۱۷هزارکارگاه تولید یراکد شوند ، ایا این حق است.

خادم امام رضا(ع) با اشاره به اینکه ما امروز ۱۱میلیون جوان آماده ازدواج داریم که دلایل آنها بیکاری است، تصریح کرد: ماسوالمان این است که چرا با این امکانات سخن ها و طرحها و ارامانهای دست نیافتنی است، امکان تغییر وضعیت وجود دارد ما میتوانیم اگر بخواهیم میتوانیم میلیونی شغل ایجاد کنیم.

وی گفت: این قانون است با کمک مردم،  اما متاسفانه این دولت میگویید نمی شود ' بجای اینکه برنامه را دولت ارایه دهد مجلس ارایه داد و رییس مجلس تایید کرد، این دولت نشان داده است نمی تواد و رغبتی ندارد، چرا اگر نمی توانید خودتان را در معرض رای مردم قرار داده اید، امکان مسکن سازی بود و هست این انصاف است که امروز مردم چشمشان به این مسکن باشد ، ما اگر می گیم امکان است صنعت مکسن سازی یک اقتصاد است که چندین هزارشغل ایجاد می کند.

نامزد دوازدهیم دوره ریاست جمهوری در شهر یاسوج ادامه داد: ما حرفمان این است که مسکن می تواند به عنوان پیشران جامعه حرکت کند، ایا مشکل ما کمبود نقدینگی است در صورتی که نقدیندگی سه برابر شده است، جرا وزیر میگوید صد هزار میلیارد به من بدهند همه کارگاه ها را فعال میکنم اما سوال این است چرا این کار را نکردید؟، اقایان دولتیما اعلام کردم که چرا در برابر فقیرها تعهد ندارد، مااعلام کردیم دهک های پایین را سه برابر میکنیم، منابع  ان از همین یارانه هاست که امروز از ۳۰هزار میلیارد به ۸۰ هزار میلیارد رسیده است.

وی افزود: سوال ما از شما این است چقدر در این چند ماه پولها را زیاد کردید و حتی کسانی را که یارانه اشان را قطع کردید پیامک  که واریز می کنید،شماچرا عقل مردم را فکر مردم و درک ما را قبول ندارید، شمامی گویید پول نیست اما آمده اید در شب انتخابات میخواهید ۱۰ میلیون به دهداران بدهید،  به مردم توهین  نکنید جرا دم از بی پولی می زنید ولی پولهای کلان در انتخابات خرج می کنید.

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: مردان کهکیلویه وبویراحمد ما خادم این ملتیم خدا میداند ملت ما کمبود سرمایه  ندارد اما کمبود مدیریت مردمی و اقتصادی دارد.

در حال تکمیل///

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک