آخرین اخبار

15. ارديبهشت 1396 - 17:25   |   کد مطلب: 7890
امام جمعه دهدشت گفت: ازمشکلات مهم جوانان اشتغال و ازدواج است که مسئولان باید برای برطرف کردن مشکلات جوانان تمام تلاش خود را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: خود و خانواده را از آتش دوزخ نگه بدار و آنان را در مسیر الهی قرار دهید.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اگر فرزند دارا است و پدر و مادر فقیر است فرزند باید نفقه پدر و مادر را بپردازد و برعکس افزود: اگر پدر و مادر نماز قضا داشته باشند و از دنیا رفته باشند وظیفه فرزند ارشد خانواده است که نماز قضای آنان را ادا کند.

حسینی با اشاره به اینکه اگر ما خانواده خود را رها کنیم دام هایی بسیاری برای آنان وجود دارد گفت: در فضای مجازی فضایی به وجود آمده است که دین، ایمان و همه چیز انسان را می گیرد.

خطیب نماز جمعه دهدشت ادامه داد: فضای مجازی خیلیا را به فساد و کفر کشیده است و انسان های بسیاری را از مسیر الهی بیرون کرده است.

وی با بیان اینکه انسان در مقابل جامعه و مردم مسئولیت دارد گفت: امت پیامبر در مقابل ظلم و ستم و فساد سکوت نمی کند و تلاش می کند که مردم را از ظلم و ستم نجات دهد.

حسینی گفت: اگر کسی مرکبی را خرید و در اختیار خود قرار داد باید نفقه حیوان خود را بدهد و شکار حیوانات برای تفریح و گردش حرام است.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: ۱۱ شعبانیه روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان است که این روز را به همه جوانان عزیز تبریک میگویم.

وی ادامه داد: بهترین فرصت برای تهذیب و تحصیل جوانی است که جوانان باید به این دو مسئله توجه ویژه ای داشته باشند.

حسینی تصریح کرد: اگر جوانان دچار عقب ماندگی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شوند آن جامعه آینده خوبی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اعتیاد یکی از خطرات بسیار جدی است که جوانان را تهدید می کندگفت:  دشمن مدام در تلاش است که جوانان ما در دام اعتیاد بندازد.

حسینی تاکید کرد: ازمشکلات مهم جوانان اشتغال و ازدواج است که مسئولان باید برای برطرف کردن مشکلات جوانان تمام تلاش خود را انجام دهند.

وی گفت: بخش خصوصی باید با ساخت کارخانه و ایجاد اشتغال جوانان را کمک کنند.

خطیب نماز جمعه دهدشت تصریح کرد: نامزد های انتخاباتی فقط شعار ندهند و عمل کنند در هر خانه ای چند جوان بیکار وجود دارد که مایه ناراحتی و تاسف است.

وی گفت: روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به این زحمتکشان عزیز تبریک عرض می کنم.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم افزود: با بررسی دقیق نامزد های مختلف فرد اصلح را انتخاب کنیم و مهم حضور حداکثری ما در پای صندوق های رای گیری است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک