آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1396 - 1:29   |   کد مطلب: 7876
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه خبر داد
تجهیز مراکز بهداشت و درمان اسفندان، درغک و دیشموک
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: در خصوص تجهیزات آزمایشگاهی مراکز دیشموک، اسفندان و درغک و محوطه سازی مورد نیاز این مراکز، قول مساعد می دهیم تا پایان سال 96 انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه، کوروش داوری رئیس  شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تقدیر از رسانه های ملی و محلی دیشموک، اظهار کرد: برای تداوم پیگیری خدمات بخش سلامت دیشموک، امروز بهمراه کلیه ی مسئولان واحدهای شبکه بهداشت  و درمان  و کارشناسان سلامت؛ سفری به روستاهای درغک و اسفندان را داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه، این بازدید  در قالب ده گروه بهداشت سلامت انجام شد، تصریح کرد:  هدف  اصلی و اساسی این بازدید، پایش ارائه خدمات در قالب نظام تحول سلامت در سطح مراکز بهداشتی اسفندان و درغک بود.

داوری، از پیگیری  تقویت و افزایش تجهیزات مراکزبهداشت و درمان اسفندان و درغک خبر داد و گفت: پیگیری تجهیز آمبولانس مرکز و محوطه سازی، پیگیری وضعیت نیروی انسانی، ساماندهی و تکمیل جاهایی که احیانا نیاز به کارشناس بهداشت محیط دارند، بررسی ارائه خدمات سلامت در قالب طرح تحول نظام سلامت به مردم را برای این دو مرکز در دستور کار داریم.

 

وی، فعالیت پزشک خانواده در این دو مرکز را رضایتمند خواند و خاطرنشان کرد: دو پزشک مردمدار و توانمند در مراکز مذکور در حال خدمت هستند.

 

داوری اذعان کرد: در خصوص تجهیزات آزمایشگاهی مراکز دیشموک، اسفندان و درغک و محوطه سازی مورد نیاز این مراکز، قول مساعد می دهیم تا پایان سال 96 انجام شود.

 

وی، عمده مشکل  درغک را آمبولانس روستای درغک، عدم برخورداری کامل از نیروی انسانی و محوطه سازی برخی مسائل عمرانی عنوان کرد و گفت:  در تلاش هستیم تا آمبولانس مرکز را در اسرع وقت تجهیز کنیم.

 

داوری، از پیش بینی رفع مشکلات تجهیزات مراکز بهداشت و درمان در طرح تحول نظام سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد: هزینه تجهیزات پزشکی  برای مراکز کاملا تعریف شد که ان شاء الله انجام می شود.

 

وی، برخورداری مرکز بهداشتی درغک را از نظر پزشک، کارشناس و پرستار مجرب؛ قابل تحسین خواند.

انتهای پیام./وآ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک