آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1396 - 13:01   |   کد مطلب: 7857
مدرس دانشگاه ، فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت:صرف هزینه بیت المال برای چنین مجالسی خیانت به دین و ایمان مردم است چرا که بیت المال باید در خدمت دین، و اعتقادات و ارزش های مادی و معنوی آنها و رشد و تعالی فرهنگ اسلام ناب باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام امرالله اندرزیان در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص برگزاری کنسرت مهدی احمدوند همراه با رقص و آواز و با حضور برخی مسئولان در دهدشت، گفت: برگزاری همچین مجالسی با وضعیتی که اتفاق افتاد مصداق مجالس لهو و لعب، گناه و حرام است و قطعا شرکت در این مجالس حسرت دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: برگزاری همچین مجالسی خدمت فرهنگی به مردم نیست. مجلسی که با کشف حجاب ، رقص و اختلاط و در یک کلام بدون یاد و ذکر خدا است جز دین زدایی و به حاشیه راندن ارزش های الهی چیز دیگری نیست.

این مدرس دانشگاه عنوان کرد: صرف هزینه ی بیت المال برای چنین مجالسی خیانت به دین و ایمان مردم است چرا که بیت المال باید در خدمت دین، و اعتقادات و ارزش های مادی و معنوی آنها و رشد و تعالی فرهنگ اسلام ناب باشد.

حجت الاسلام  اندرزیان تصریح کرد: شهر مذهبی دهدشت که روزگاری شاهد اعزام کم نظیر جوانان مومن به جبهه های نبرد با کفر و استکبار بود قرار نبود که در مدت کوتاهی کینه دشمنان به ویژه استکبار و با حرکت فرهنگی مبتذل نشات گرفته از فرهنگ غرب در این شهری که شهر امامزاده ها، شهر متدینین، شهر رزمندگان و شهر شهیدان است را شاهد باشیم و مجلسی که برگزار شد گویا گوشه ای از لس آنجلس آمریکا را به نمایش گذاشت .

این فعال فرهنگی بیان کرد:مسئولین فرهنگی اگر در مقابله با غارت گری و ناتوی فرهنگی دشمنان تاکنون نتوانسته اند به وظایف خود عمل و نائب امام زمان (عج) را خرسند کنند لا اقل از فرصت خدمتی که به برکت خون شهیدان پیدا نموده اند موجبات خوشحالی شیطان بزرگ را فراهم ننمایند و عده ای را به سمت مجالس ابتذال و لهو  هدایت نکنند.

وی اظهار کرد: آنهایی که برگزاری این کنسرت و آن شب را یه یاد ماندنی دانسته اند بدانند اول رقاص، عریان و آوازه خوان در این عالم شیطان بوده است، چه شده است که مجلسی که ذکر ارزش ها، یاد خدا و یاد شهدا در آن نیست به یاد ماندنی باشد.

حجت الاسلام اندرزیان افزود: افرادی که غیرت و حیا داشته باشند هیچگاه حاضر نیستند در مجلسی که کشف حجاب و برهنگی و تبرج جاهلی است شرکت نمایید و اگر شرکت کنند قطعا یا امر به معروف و نهی از منکر می کنند و یا مجلس را ترک و اعراض می نمایند.

این فعال فرهنگی و سیاسی گفت:  آنهایی که رفته اند و می گویند قرار نبود اینگونه باشد اگر امر به معروف و نهی از منکر نکرده باشند طبق فرموده امام علی (ع) مردگانی بیش نیستند. جایی که خدا معصیت می شود لازم است که امر به معروف و نهی از منکر کرد و افرادی که از حیاط حقیقی انسانی برخوردار هستند یک واجب الهی را روی زمین نمی گذارند.

وی تصریح کرد: مسئولین امر بدانند این برنامه ها از دید فرزندان امام و رهبر معظم انقلاب مخفی نیستند و اگر بنا باشد تکرار شوند خشم متراکم آنها عملکرد مبتنی بر اندیشه های سکولاری و اومانیستی را به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد.

اندرزیان ابراز داشت: صبر، حلم و نجابت نیروهای متدین و مذهبی نباید اسباب ترویج کارهای ضد ارزشی شود.

حجت الاسلام اندرزیان ادامه داد": به جای تقدم تقوا و جهاد که از تاکیدات حضرت امام بود تقدم رضایت خلق بر خالق را که عین شرک است در دستور کار قرار گرفته است، بترسیم از آن روزی که خشم خدا بالا بیاید و تاریخ مصرف زودتر از موعد تمام شود.

این مدرس حوزه و دانشگاه افزود: یک لحظه خون دل خوردن فرزندان امام و رهبری به خاطر این اقدامات غیر ارزشی را بهتر از صدها شادی و نشاط لهوی و همراه با غفلت از یاد خدا می دانیم. شادی آنجاست که روح انسان با یاد خدا و التذاذ معنوی موجبات پرواز روح تا ملکوت را فراهم نماید نه اینکه در لجن گناه و ابتذال همه سرمایه های فطری و معنوی را به باد فنا بدهیم.

فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری همچو مجالس لهوی، همراهی با دشمنانی است که در عرصه فرهنگی با رواج ابتذال و ولنگاری و بی بندباری و تغییر در سبک زندگی به دنبال تهی نمودن نظام اسلامی و بی هویت کردن مردم به ویژه جوانان است چرا که دشمنان در دفاع مقدس هشت ساله مجاهدت و ایثارگری این جوانان را دیده اند و  به دنبال انتقام گرفتن هستند حیف است که بخشی از این انتقام به دست خود و با بودجه بیت المال باشد.

منبع: ایل بانو

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک