آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1396 - 23:26   |   کد مطلب: 7849
مسئول سازمان مردم نهاد یاران مانا با بیان اینکه، ظرف 15 روز اینده همایش قومیت و قومیت گرایی در دهدشت برگزار می‌شود، گفت: این سازمان در یکسال فعال گذشته بیش از50 کارگاه اموزشی پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در کهگیلویه برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  مسئول سازمان مردم نهاد یاران مانا درگفتگو با خبرنگار کهگیلویه در دیشموک با بیان اینکه، ظرف 15 روز اینده همایش قومیت و قومیت گرایی در دهدشت برگزار می‌شود، گفت: این سازمان در یکسال فعال گذشته بیش از50 کارگاه اموزشی پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در کهگیلویه برگزار کرد.

 

سید کمال الدین دولتخواه مسئول سازمان مردم نهاد یاران مانا در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: از سال 1387 تاکنون این سازمان در حال فعالیت است.

وی افزود: از طرف سازمان مردم نهاد یاران مانا در این مدت بیش از 50 همایش در عرصه های مختلف در سطح شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

 

 مسئول سازمان مردم نهاد یاران مانا با بیان اینکه، همایش های برگزار شده در حوزه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده است، تصریح کرد: این سازمان یکی از تشکل های بنام استان بوده  و در سال 92 بین 2840 شرکت  کشور، حائز رتبه برتر بوده است.

 

دولتخواه با اشاره به اینکه، سازمان مذکور بصورت ماهیانه همایش های مختلفی در سطح شهرستان کهگیلویه برگزار می کند، گفت: بحث اخیر این سازمان بر کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.

 

وی به همایش های برگزار شده از سوی سازمان مانا از جمله  همایش سفیران صلح در رابطه به بحث جلوگیری از نزاع دسته جمعی، حقوق شهروندی و توسعه  در قالب برنامه ماله زیر اشاره کرد و گفت: در سال 95 همایش نقطه سرخط، همایش تجلی حضور خدا در رابطه با بحث خرمشهر و چند همایش دیگر  را داشتیم.

 

مسئول سازمان مردم نهاد یاران مانا با بیان اینکه، در هفته گذشته یادمان زنده یاد دکتر ولوی توسط سازمان مانا در دهدشت برگزار شد، گفت: همایشی با نام قومیت و قومیت‌گری و محاسن و معایب آن در دهدشت برگزار می کنیم.

 

دولتخواه اذعان کرد:  این همایش ظرف مدت 15 روز اتی و در رابطه با بحث ظرفیت های قومی و قبیله ای و از طرف دیگر بررسی معایب و محاسن  قومیت گرایی، اجراء می شود.

انتهای پیام

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک