آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1396 - 20:41   |   کد مطلب: 7841
امام جمعه دهدشت با اشاره به تیراندازی دیشب در این شهر گفت: شورای تأمین باید جوابگوی این وضعیت باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر اظهار کرد: اگر بعثت انبیا نباشد همه مردم گمراه خواهند شد.

 
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه خداوند انسانی را از میان خودشان برگزید تا فکر و اندیشه آن ها را هدایت کند افزود: خداوند به برگزیده خود دانشی عطا کرد که هرگز به طور عادی به این علم نمیرسید.
 
حسینی با اشاره به اینکه خیلی از انسان‌ها سالیان متعدد به جای پرستش خداوند بت پرستی می کردند گفت: خداوند به وسیله برگزیده خود مردم را به سمت یگانه پرستی و دوری از بت پرستی هدایت کرد.
 
امام جمعه دهدشت ادامه داد: در کنار قرآن باید انسان معصومی باشد تا تعالیم و آموزه های دینی را بدون کم و کاست برای مردم بیان و آنان را هدایت کند.
 
وی با اشاره به ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران یک تدبیر معجزه آسایی بود که با دستور امام شکل گرفت و این روز را به تمام شهدای این نهاد مقدس تبریک می گویم.
 
حسینی گفت : پاسداران سپاه جان بر کفانی هستند که در تمام لحظات خطر به میدان آمده و در مقابل طویله های دشمن ایستاده و آنان را خنثی کردند.
 
وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از پایه های اقتدار این نظام است و روز به روز باید بر قدرت و اقتدار سپاه پاسداران افزوده شود.
 
حسینی گفت: حراست از سپاه پاسداران حراست از قدرت و حفاظت از انقلاب اسلامی است.
 
امام جمعه دهدشت گفت: کسانی که مورد تایید بودند برای ریاست جمهوری انتخاب شدند و باید تمام نامزدین و طرفداری آن ها پایبند به قانون باشند و به قانون احترام بگذارند.
 
وی گفت: توهین و بددهنی در شان نامزد ریاست جمهوری اسلامی ایران نیست.
 
امام جمعه دهدشت افزود: برگزاری رقص و کنسرت توسط دستگاه های دولتی نگران کننده است و شعرهایی می خوانند که مایه شرمساری است.
 
وی ادامه داد: نمی گویم مدیر عمدا این کار را انجام داده است اما این مدیر مقصر است و باید پاسخگو باشد و از سمت خود کنار برود.
حسینی ادامه داد: اگر نمیتوانی برنامه ای را برگزار و مدیریت کنید چرا انجام می دهید.
 
وی گفت: کنسرت درد چه کسی را حل کرده است که درد مردم محروم ما را حل کند.
 
امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه ۱۶۰ ملیون هزینه برای ساز و دهل کردند افزود: همین ۱۶۰ ملیون را خرج کسانی می کردید که اشتغال ندارند میدادید به کسانی که خودکشی می کردند تا این کار را انجام ندهند.
 
حسینی گفت: برخی دختران و جوانان ما برای هزینه تهیه جهیزیه و ازدواج را ندارند.
 
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه رفتار ناشایست و رقص مختلط در کنسرت انجام می شود گفت: شخصیت های دولتی در جلو نشسته بودند و پشت خود را نمی دیدند که برخی جوانان در حال رقص مختلط بودند.
 
وی تاکید کرد: آخرین باری است که من تذکر می دهم اگر دستگاه های دولتی نتوانند جوابگو باشند ما با همین نمازگراران در مقابل این اتفاقات ایستادگی می کنیم.
 
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه عده ای جاهل و نادان در وقت خواب مردم شروع به تیراندازی می کنند افزود: من در عمق خواب بلند شدم، نیروی انتظامی دادستان و شورای تامین کجا هستند چرا امنیت مردم به خطر افتاده است.
 
وی گفت: باید دستگاه قضا و شورای تامین مقتدرانه با متخلفین تیراندازی در دهدشت برخورد کنند و آرامش و آسایش مردم را تامین کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک