آخرین اخبار

24. فروردين 1396 - 15:58   |   کد مطلب: 7816
هیأت اجرایی داوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای تأمین و شورای نگهبان و هیأت بازرسی و نظارت شهرستان و دعوت از 30 نفر معتمد در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، فرماندار کهگیلویه در این جلسه به نقش مهم انتخابات در تعیین سرنوشت مملکت اسلامی اشاره و گفت: حضور پررنگ مردم در صحنه های انقلاب و نظام مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهانی است و وظیفه همه ماست که در این مهم با حضور حداکثری شرکت نماییم.
علی پوزش گفت: انتظار می رود که انتخاب شدگان سعه صدر و تعامل با دیگر اعضای و عوامل اجرایی را مدنظر قرار دهند و در جهت برگزاری انتخاباتی سالم در سطح شهرستان همدیگر را یاری نمایند.
فرماندار کهگیلویه افزود: که از میان 30 نفر معتمد دعوت شده تعداد 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و 4 نفر به عنوان اعضای علی البدل معرفی خواهند شد. 
در انتهای جلسه پس از بحث و بررسی افراد متقاضی هیأت اجرایی نام نویسی نمودند و آقایان سید عبدمحمد تقوی،منصور درخشانی ، فضل الله خرازی ،اسلام افسری، ،فیض الله افراشته،عیسی پوربهشت ، لهراسب خیرخواه ، سید علی ضامن کاظمی و سید هادی پرهیزگاری به ترتیب آراء به عنوان اعضای اصلی هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان  کهگیلویه مشخص و معرفی گردند .
وهمچنین آقایان ، حمید فتحی ، محمودرضا مریدی و فیروز نیکدل ، سیروس الهی و حبیب اله نیکنام به عنوان اعضای علی البدل معرفی گردیدند.

                    

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک