آخرین اخبار

23. فروردين 1396 - 1:44   |   کد مطلب: 7811
رئیس مرکز بهداشت و درمان دیشموک از آغاز فعالیت کاری متخصصان داخلی و اطفال برای اولین برای بصورت دائم در دیشموک خبر داد و گفت: در روز اول بیش از 213 مراجعه کننده را پذیرش کردیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  رئیس مرکز بهداشت و درمان دیشموک از آغاز فعالیت کاری متخصصان داخلی و اطفال برای اولین برای بصورت دائم در دیشموک خبر داد و گفت: در روز اول بیش از 213 مراجعه کننده را پذیرش کردیم.

 

علیرضا افروغ تصریح کرد: با  پیگیری های دکتر داوری  مدیر  شبکه بهداشت شهرستان از این هفته به بعد در روزهای روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته پزشک متخصص داخلی و اطفال در دیشموک به مردم شریف، خدمات رسانی می کند.

 

افروغ اضافه کرد: یکی ازمجرب ترین پزشکهای در دیشموک حضور یافته  و تا پایان ساعت کاری، بیماران را ویزیت خواهد کرد.

 

رئیس مرکز بهداشت ودرمان دیشموک با بیان اینکه، در روز اول فعالیت کاری پزشکان متخصص در حوزه اطفال 117 و بخش اطفال 96 نفر پذیرش شدند، اذعان کرد: لازم است به اطلاع عموم برسانم که من بعد در طول هفته و در دو روز یک شنبه و چهارشنبه بیماران در دو بخش اطفال و داخلی پذیرش می شود و مردم از این بابت، نگرانی نداشته باشند.

 

 

به گزارش خبرنگار، دیشموک  در سالهای گذشته و با گذشت بیش از 38 سال از انقلاب اسلامی تا کنون از نبود پزشک متخصص در حوزه های مختلف رنج برده و باعث خروج میزان زیادی پول از منطقه شده و یا علاوه بر صرف هزینه های ایاب و ذهاب هنگفت برای مردم محروم دیشموک، خطر تهدید حوادث مختلف از جمله سانحه تصادف در کمین مردم در سفر به شهر های همجموار از جمله دهدشت و یا استان خوزستان و حتی فارس، وجود داشته است.

 

در روز اول فعالیت کاری پزشکان متخصص داخلی و اطفال هجوم مردم و بیماران به مرکز بهداشت درمانی دیشموک، به وضوح محسوس بوده و حاکی از این بوده که انگار مردم به شدت نیازمند دکتر متخصص در بخش های مختلف پزشکی، می باشند.

 

در روز اول کاری پزشکان متخصص در دیشموک که 213 نفر پذیرش شده ، برای بسیاری از مراجعین هم وقت فراهم نشده است.

 

تصاویر ذیل فقط مختص به  روز اول فعالیت کاری پزشک متخصص داخلی در مرکز بهداشت و درمان بوده و تصاویر مربوط به حضور مراجعین بخش اطفال در پایگاه بهداشت و درمان تهیه نشده است.

عکس از وحید آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک