آخرین اخبار

21. فروردين 1396 - 2:06   |   کد مطلب: 7803
در دیدار امام جمعه و بخشداردیشموک با رئیس دادگاه عمومی بخش چاروسا مطرح شد:
تقدیر امام جمعه و بخشدار دیشموک از همکاری دادگاه چاروسا در پرونده قتل جوان درغکی+عکس
امام جمعه و بخشدار دیشموک در نشست با رئیس دادگاه عمومی چاروسا از همکاری این دستگاه در به نتیجه رسیدن در اسرع وقت پرونده قتل جوان درغکی، تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه،  امام جمعه و بخشدار دیشموک در نشست با رئیس دادگاه عمومی چاروسا از همکاری این دستگاه در به نتیجه رسیدن در اسرع وقت پرونده قتل جوان درغکی، تقدیر و تشکر کردند.

 

امام جمعه و بخشدار دیشموک در نشست با رئیس دادگاه عمومی چاروسا از همکاری این دستگاه در به نتیجه رسیدن در اسرع وقت، پرونده قتل جوان درغکی تقدیر و تشکر کردند.

 

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوندی امام جمعه و حسن امیریان بخشدار به محل دادگاه چاروسا رفتند و از نزدیک از زحمات واقدام شایسته وکم نظیرمسئولان قضایی بخش چاروسا در جریان پرونده جوان مقتول درغکی تقدیر کردند.

 

 دراین جلسه حجه الاسلام راوندی امام جمعه دیشموک از پیگیری جدی وهوشیارانه اقایان سعادت فر رییس دادگاه و حجه الاسلام انصاری قاضی پرونده تشکرکرد و گفت: بصیرت و هوشیاری نیروههای قضایی، انتظامی و تسریع در آشکارنمودن عامل قتل، باعث امنیت گردید وثابت شدکه هرکسی جرمی مرتکب شود؛ نهایتا ثابت شده و مجبور به اعتراف خواهدشد.

 

وی؛ همچنین خواست تا تمامی سرنخهای احتمالی را رصد و با اثبات موضوع احکام اسلامی را آنچنان که کتاب مبین  قران خواسته؛ اجراء شود.

 

در این جلسه همچنین آقای سعادت فر رییس حوزه قضایی ضمن تشکر ازحضور مسئولان دیشموک بیان کرد:  با دقت کامل و بدون ازهرگونه احساس؛ مواظب است تا به بی گناهی  ظلمی نشود و بدون اغماض احکام قضایی اسلام  در حق مجرمین اعمال شود.

 

وی؛ همچنین از زحمات همه مدیران مرتبط، نیروههای انتظامی-قضایی و بویژه فرماندار و بخشداران در کنترل اوضاع روستای درغک تشکر کرد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک