آخرین اخبار

19. دى 1393 - 16:13   |   کد مطلب: 78
امام جمعه موقت دهدشت گفت: عمل به توصیه‌های رهبری موجب بیمه شدن کشور در مقابل توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه ،ظهر امروز نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته شهرستان کهگیلویه به امامت حجت‌الاسلام سیدعبدالمطلب تقوی اقامه شد.

امام جمعه موقت دهدشت در خطبه اول این هفته با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، تقوی را باعث رسیدن انسان‌ها به خداوند متعال عنوان و اظهار کرد: انسان‌هایی که خداوند به آن‌ها یقین عطا کرده است، اهل بهشت هستند.

حجت‌الاسلام تقوی، انفاق کردن، خلف وعده نکردن در برابر حق را از برکات خداوند بر انسان‌ها عنوان و با استناد به آیات قرآن کریم، گفت: انسان‌ها به بهشت نمی‌رسند، مگر از آن‌چه که دارند، بهترین‌هایش را در راه خداوند متعال انفاق کنند.

تقوی تصریح کرد: کسانی که اهل انفاق هستند، در قیامت از همه نزدیکتر به پیامبر اسلام هستند.

خطیب موقت دهدشت در ادامه سخنانش ضمن تبریک ولادت خاتم‌الانبیاء حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، هدف از خلقت پیامبر اسلام را رحمت و عطوفت برای جوامع بشری عنوان و با بیان اینکه اگر رحمت و عطوفت نباشد انسانیت از بین می‌‌‌رود، ناهنجاری‌ها و مشکلات جوامع غربی علی‌رغم همه تکنولوژی‌های آنان، نداشتن مهروعطوفت عنوان کرد و گفت: اگر جوامع بشری می‌توانستند گم‌شده خود را پیدا کنند، به سعادت ابدی دست می‌یافتند.

حجت الاسلام تقوی، با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد تفرقه‌افکنی میان مسلمانان، خواستار عمل‌کردن به توصیه‌های مقام معظم رهبری در حفظ و وحدت نظام جمهوری اسلامی، در برابر تحریم‌های دشمن به اقتصاد مقاومتی و بیمه‌شدن کشور در برابر توطئه‌های دشمنان شد.

وی سالروز انتصاب مقام عظمای ولایت و مرجعیت شیعه به امامت جمعه تهران توسط حضرت امام(ره) در سال 1358 را یادآور شد و تصریح کرد: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی همین نماز‌های جمعه و جماعات است.

خطیب موقت دهدشت، با اشاره به تشکیل شورای انقلاب به فرمان حضرت امام(ره) در سال 1357، گفت: خدمات همه کسانی که برای به‌ثمر‌نشستن انقلاب زحمت کشیدند قابل تقدیر، و بسیار حائز اهمیت است.

ایشان با اشاره به سالروز اولین نماز جمعه در سال یکم هجری توسط پیامبر اسلام، ضمن گرامیداشت این روز، در وصف نبی مکرم اسلام گفت: با آمدنش بت‌گرایی تا همیشه خوار، و عشق به خداوند و آیاتش در پهنه وسیع جهان گسترش پیدا کرد. - 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک