آخرین اخبار

18. فروردين 1396 - 23:02   |   کد مطلب: 7798
امام جمعه سرفاریاب اظهار کرد: وقتی امام جمعه شهر دست به یقه مسئولین می شود جهت گرفتن حق مردم، بخشدار به جای این که قدردان باشد وحمایت بکند در سایت ها اعلام می کند که کارها را دولت انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام سید فرج‌الله پژمان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر سرفاریاب با بیان اینکه سبک شماردن نماز ار نشانه های قیامت است گفت: کسانی که نماز را سبک می شمارند مورد شفاعت اهل بیت قرار نمی گیرند. 

امام جمعه سرفاریاب از دیگر نشانه های قیامت هوا وهوس نفسانی و اینکه فقیران در مقابل سرمایه داران احساس کوچکی کنند و دین خود را به خاطر دنیا بفروشند.

وی اظهار کرد : به غیر خدا دل نبندید وگناه انجام ندهیدکه هر لحظه مرگ در کمین شماست.

پژمان افزود : معاد: به معنای آن است که روزی همه مکلفان برای بازخواست و حساب در پیشگاه الهی گرد هم می‌آیند و هر کس به پاداش و کیفر خویش می‌رسد.

امام جمعه سرفاریاب با اشاره به ایام اعتکاف گفت: اعتکاف یک دوره انسان سازی است و اگر تمام اعمال اعتکاف را انجام دهیم همه گناهان انسان بسته می شود و کلید بهشت را به انسان می دهند.

سید فرج الله پژمان ضمن تقدیر وتشکراز کسانی که خالصانه وبدون منت برای مردم کار می کنند افزود: برخی شعار می دهند ،گزارش می دهندو تبلیغات می کنند که کارهای زیادی در دولت تدبیر امید صورت گرفته است.

 وی ادامه داد: وقتی امام جمعه شهر دست به یقه مسئولین می شود جهت گرفتن حق مردم، بخشدار به جای این که قدردان باشد وحمایت بکند در سایت ها اعلام می کند که کارها را دولت انجام داده است.

امام جمعه سرفاریاب خطاب به بخشدار این شهر گفت: کدوم کار را دولت در سرفاریاب انجام داده است؟

پژمان افزود: روز سیزده بدر ترافیک پنج ساعته جاده سرفاریاب به دهدشت کجابودید واین مردم را نمی دیدید؟ تصفیه خانه آب سرفاریاب چه شد که مردم در حال حاضر دارند آب معدنی مصرف می کنند.

وی ادامه داد: چراطرح آب سرفاریاب راکد است در حالی که هزینه را از مردم دریافت کرده اید ، چرا به مردم پاسخ نمی دهید؟

پژمان با اشاره به اینکه منبع آب سرفاریاب به یک لجن زارتبدیل شده است، چرا جوابگو نمی باشید؟ گفت: وضع درمانگاه سرفاریاب رانمی بینید که هرروزبرای مردم مشکل ایجادمی شود.

امام جمعه سرفاریاب ادامه داد: من بعید نمی دانم اگردید، روزی خورشیدطلوع کرده بگویند به برکت دولت تدبیر وامید هست، اگرباران بارید بگویندبه برکت دولت تدبیر امید است.

وی در پابان گفت: چراسامانه مخابرات واینترنت در  سرفاریاب همیشه اوقات خراب هست؟   این به چه معناست ؟ بدانید مردم آگاه و عاقلند و حواسشان جمع  است و خبر دارند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک