آخرین اخبار

17. فروردين 1396 - 0:38   |   کد مطلب: 7793
علی پوزش با اشاره به امنیت موجود در روستای درغک، ازنیروههای نظامی، انتظامی وقضایی و معتمدین محلی و شورای اسلامی و همچنین دهیار درغک تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  علی  پوزش فرماندارشهرستان کهگیلویه به همراه شورای تامین شهرستان از روستای درغک بازدید کرد.

 

فرماندار کهگیلویه در حاشیه این سفر به درغک و منزل جوان مقتول "مرحوم روح اله اندیک" برای عرض تسلیت حادثه رخ داده شده، حضور یافت.

 

پوزش از روز حادثه با تشکیل شورای تامین شهرستان واقعه درغک را باجدیت و قاطعیت رصد می کرد و به نهادهای مرتبط ازجمله بخشداران دیشموک وچاروسا ، نیروهای انتظامی وقضایی  ونظامی لحظه به لحظه موضوع رادنبال کرده بود.

 

اینک، پس ازسرنخ‌های اولیه قتل به درغک آمده تا از نزدیک از مردم این روستا و نهادهای مسئول؛ تشکرنماید.

 

وی ازنقش مردم بافرهنگ درغک  بویژه بستگان مقتول سپاسگزاری کرد واظهار داشت: عامل اصلی امنیت روستای درغک تا این زمان خود مردم روستا بویژه معتمدین و بستگان مقتول ازجمله خانواده های اندیک، برمو و افریدون بوده اند.

 

فرماندار کهگیلویه بیان کرد:  همچنان از مردم محترم درغک انتظار می رود تا به توسعه وعمران منطقه خودشان بیاندیشند وجلوی هرگونه ناامنی ازسوی افراد ماجراجو رابگیرند.

 

علی پوزش با اشاره به امنیت موجود در روستای درغک،  ازنیروههای نظامی، انتظامی وقضایی و معتمدین محلی و شورای اسلامی و همچنین دهیار درغک تشکر کرد.

در این جلسه بخشداران دیشموک وچاروسا حضور داشتند وامیریان بخشداردیشموک ضمن خیرمقدم گزارشی از وضعیت منطقه را ارائه نمودند

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک