آخرین اخبار

16. فروردين 1396 - 1:36   |   کد مطلب: 7786
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: خرید تضمینی جو از 20 فروردین ماه جاری در استان آغاز و تا آخر شهریور ماه امسال ادامه دارد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، پایگاه خبری شهرستان کهگیلویهمجید محنائی افزود: در راستای سیاست خرید تضمینی محصولات کشاورزی زمان خرید محصول جو در سال زراعی 1396-1395 از تاریخ 20/1/1396 لغایت 30/6/1396 با قیمت هر کیلوگرم جو استاندارد 10 هزار و 300 ریال تضمین شده است.

وی اظهار داشت: منظور از جو استاندارد، محصولی است که کلیه شرایط کمی و کیفی اعلام شده در دستورالعمل خرید را داشته باشد.
لازم به توضیح است که اجرای سیاست قیمت تضمینی جو توسط شرکت سهام پشتیبانی امور دام انجام خواهد شد.

******************************

 برای مراسم پرفیض اعتکاف ازهم اکنون برنامه ریزی شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: برنامه ریزی برای برگزاری مراسم پرفیض اعتکاف و جشن میلاد پیشوای مسلمانان امیرالمومنین امام علی(ع) و گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و مقام معلم از هم اکنون در دستورکار دستگاه های فرهنگی استان قرار گیرد.

فتاح محمدی در اولین نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان در سال 96، فرهنگ اعتکاف را بهترین برنامه عبادی برای نوسازی معنوی جامعه  دینی بویژه اقشار جوان و نوجوان بیان کرد و افزود: در سال های گذشته فعالیت های ارزنده ای در جهت ترویج این امر الهی در بین جوانان و نوجوانان انجام شده است.

وی با تاکید براینکه، این آیین معنوی و عبادی  باید تداوم بیشتری داشته باشد، اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی با کمک و همراهی خیرین گرانقدر برای هرچه باشکوهتر برپایی این امر معنوی تلاش کنند.

محمدی بیان کرد: با ارائه برنامه های سازنده می توانیم بخشی از اعتبارات را در شورای توسعه و برنامه ریزی استان برای رفع موانع و مشکلات بخش فرهنگی دریافت کنیم.

 اشتغال و کارآفرینی 

معاون سیاسی و فرهنگی استانداری به ارائه گزارش کاملی از فعالیت ها و اقدامات ستاد اقامه نماز استان تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی برای تحقق شعار سال توسط مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» در حوزه فرهنگی در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

محمدی تصریح کرد: نام گذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری در ابتدای هرسال هم از جنبه فقهی و هم به لحاظ حکومتی برای ما مدیران لازم الاجرا است و امسال باید تمام تلاشمان را در جهت رفع موانع تولید، ایجاد ظرفیت های لازم برای اشتغال و کارآفرینی به کار بگیریم.

گرامیداشت مقام معلم

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری به گرامی داشت مقام معلم تاکید کرد و افزود: دستگاه های اجرائی امسال با شعار" هر اداره با تجلیل از یک مدرسه و اهداء شاخه گل" این امر را در دستور کار خود قرار دهد.

وی از اصحاب رسانه خواست که در هفته گرامی داشت مقام معلم به تشریح و تبیین اندیشه شهید مطهری بپردازند و در این زمینه رسالت آگاهی بخشی خود را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک