آخرین اخبار

15. فروردين 1396 - 18:01   |   کد مطلب: 7782
بخشدار دیشموک بیان کرد: در این روزهای ابتدای سال بخشداری دیشموک به لحاظ ثبت نام شوراهای اسلامی و شروع انتخابات و نیز واقع شدن قتل در روستای درغک، ایام سختی را پشت سرگذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حسن امیریان بخشدار دیشموک در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: درابتدای سال و در سوم فروردین ۹۶شاهد قتل یکی ازجوانان ورزشکار روستای درغک بوده ایم.

وی افزود: به علت اینکه جسد مقتول درفاصله بین روستاهای درغک وشوتاور قرارداشت ونیز با واقعه حمله به نگهبان طرح اب در روستای شوتاورهمزمان شده بود، ابتدا ظاهرقضیه نشان می داد که کشف دستهای آلوده به این قتل به این آسانی مشخص نشود.

امیریان اضافه کرد: با تیزبینی کارآگاهان و مسئولین قضایی بخش چاروسا و دیشموک و نیروههای انتظامی و امنیتی،در اسرع وقت عاملین قتل شناسایی شدند.

بخشدار دیشموک اذعان کرد:جای بسی خوشحالی است که ریشه این قتل دلخراش بزودی آشکارشد و بدون تردید روشن شدن این واقعه زمینه ارامش و امنیت بیشتری را برای مناطق دیشموک وچاروسا به دنبال خواهد داشت .

امیریان خاطرنشان کرد: اگر در اینده کسی بخواهد جرمی مرتکب شود؛ باید بداند که نهایتا مثل همین واقعه به دست عدالت سپرده خواهد شد.
بخشدار دیشموک بیان کرد: در این روزهای ابتدای سال بخشداری دیشموک به لحاظ ثبت نام شوراهای اسلامی و شروع انتخابات و نیز واقع شدن قتل در روستای درغک، ایام سختی را پشت سرگذاشته است.

امیریان با بیان اینکه، مدیریت انتخابات و برقراری امنیت درغک در این شرایط کار دشواری بوده، تصریح کرد: به لحاظ پشتیبانی وهدایت به موقع فرماندارکهگیلویه جناب دکتر پوزش هر دو موضوع را به خوبی مدیریت و کنترل کردیم.

بخشدار دیشموک با اشاره به اینکه، به جهت تاکیدات فرماندار در این روزها بیشتر درمحل روستای درغک بوده‌ام، بیان کرد: جا دارد ازمردم با فرهنگ و متمدن درغک بویژه از بستگان مقتول و خانواده های اندیک ، برمو وآفریدون تقدیروتشکربعمل اورم.

امیریان از پیشگامی خانواده مقتول در جهت تامین آرامش و امنیت منطقه، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و گفت: به این جهت که اولین بار یک تجربه جدید از سوی این خانواده محترم مقتول را داشتیم که روشی انسانی وخداپسندانه است و ان هم این بوده که خودشان پیشگام ارامش وامنیت شده اند و اعلام کرده اند که بغیر از خانواده قاتل ،حتی باسایراقوام و برادرانش کاری ندارند وتازه نسبت به قاتل وخانواده وی صرفا تقاضای طی نمودن مسیرقانون و رویه قضایی راپیشنهاد کرده اند.

بخشدار دیشموک متذکر شد: ازمردم محترم روستاهای درغک و دهنو انتظارمی رود همچنان که تاکنون ثابت نموده اند ؛ به اینده بخش دیشموک وتوسعه وعمران ان پایبند هستند، ازهرگونه اتفاقی که زمینه ساز ناامنی می شود، پرهیزنمایند.

امیریان گفت: ان شاء الله ازاین به بعد هم شاهد همکاری انها باشیم.

بخشدار دیشموک بیان کرد: در پایان از همه کسانی که دراین مدت در امنیت روستای درغک و کشف علت اتفاق مذکور زحمت کشیده اند، بویژه از فرماندارشهرستان کهگیلویه جناب دکتر پوزش که دستور رسیدگی فوری به موضوع درغک را داده،مدیریت خوب اقای پرواز بخشدارمحترم چاروسا درروزههای اول حادثه، از نیروههای انتظامی شهرستان و در راس انها سرهنگ سیاهپور، پاسگاههای اسفندان وکلانتری دیشموک وچاروسا، ازقاضی پرونده حاج اقای انصاری و رییس دادگاه عمومی دیشموک جناب اقای حسینی و ریاست دادگاه چاروساجناب اقای سعادت فر ومدیریت محلی درغک وتنگ کوشک بویژه شوراهای اسلامی ودهیاران بویژه اقای نیک یار دهیار روستای درغک، قدردانی می شود.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک