آخرین اخبار

15. فروردين 1396 - 0:22   |   کد مطلب: 7780
در ابتدایی‌ترین روز های سال ۹۶ هر لیتر شیر یکی از برندهای پرفروش صنایع لبنی با ۲۰۰ تومان افزایش قیمت برای شیر بطری کم چرب و پر چرب همراه شد و به ۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،در کنار موج افزایش قیمت مواد غذایی در سال جاری، قیمت شیر یکی از تولید کنندگان پرفروش نیز در اولین روزهای سال جاری افزایش یافت.

بر این اساس شیر کم‌چرب و چر چرب بطری این برند (که شامل قیمت‌گذاری دولت نیز است) 200 تومان در هر لیتر (946 میلی لیتر) گران شد. قیمت هر لیتر از شیر این برند از 2 هزار و 500 تومان در نوع کم‌چرب و پرچرب خود افزایش یافت و به رقم 2 هزار و 700 تومان رسید.

بنابراین گزارش این افزایش قیمت در حالی صورت می‌گیرد که در سال گذشته نیز شاهد افزایش قیمت برخی از محصولات لبنی بوده‌ایم که در برخی از موارد با برخورد سازمان حمایت نیز روبه‌رو شده‌ است.

یکی ازخوابارفروشان خیابان جمال‌زاده تهران در این ارتباط می‌گوید: در چند روز ابتدایی سال جاری که محصولات این شرکت برای ما آمد شاهد افزایش قیمت 200 تومانی در هر لیتر بطری بودیم اما بعد از یک بار توزیع،  قیمت شیر بطری کم‌چرب اصلاح شد.

وی می‌افزاید: در باری که قرار است به‌زودی برای ما بیاید قیمت هر لیتر شیر کم‌چرب این شرکت به 2 هزار و 500 تومان برگشته اما شیر پرچرب آن کماکان 2 هزار و 700 تومان و 200 تومان گران‌تر از سال گذشته است.

بنابراین گزارش آخرین قیمت مصوبی که برای هر لیتر شیر بطری پرچرب یک لیتر در نظر گرفته‌شده و بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی کالا و خدمات گذشته شده بود 2 هزار و 440 است که در سال گذشته 2 هزار و 500 تومان به همراه 54 میلی‌لیتر کم‌فروشی به فروش می‌رسید که قیمت این محصول در سال جاری توسط برند یادشده به 2 هزار و 700 تومان رسیده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک