آخرین اخبار

15. فروردين 1396 - 0:16   |   کد مطلب: 7777
رییس اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمداز کاهش 25 درصدی حوادث ترافیکی و کاهش آمار فوت شدگان در نوروز 96 خبر داد.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،جلال پوران فرد  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  با بیان اینکه کل ماموریت های انجام شده توسط تیم اورژانس 115 استان در نوروز 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته  7.5 درصد افزایش داشته است،  گفت: تعداد ماموریت های انجام شده از آغاز طرح نوروزی 96 ی از  25 اسفند ماه تا 14 فروردین یک هزارو 803 مورد بوده است که سال گذشته  یک هزارو 667 مورد بوده  که افزایش 7.5 درصدی را نشان می دهد.

رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در نوروز امسال  3 هزار و 344 به چادر های سلامتی که در جاده های اصلی مستقر شده بودند مراجعه کردند، گفت: تعداد مراجعه کنندگان در سال گذشته 2 هزار و 132 نفر بوده که در سال جاری  افزایش 36 درصدی را نشان می دهد.

 

افزایش21.4 حوادث ترافیکی و کاهش25 درصدی فوت حادثه دیدگان
وی عنوان کرد: از این تعداد ماموریت انجام شده در ایام نوروز 433 مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده که با 21.4 درصد افزایش از 340 مورد به 433 مورد تصادف  افزایش داشته است .

رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد  گفت: متاسفانه 736 نفر از هم وطنانمان در این حوادث ترافیکی مصدوم شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23.7 درصد افزایش را نشان می دهد که توسط تکنسین های اورزانس 115 درمان و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

پوران فرد گفت: خوشبختانه با وجود افزایش درصدی حوادث ترافیکی شاهد کاهش 25 درصدی آمار فوتی حادثه دیدگان در اورژانس 115 استان بوده ایم که این را نیز مدیون سرعت عمل نیروهای  عملیاتی و وجود ناوگان بروز و بالگرد در استان هستیم.

وی تصریح کرد: بیشترین حوادث ترافیکی در محور های یاسوج-اصفهان با 52 مورد و کمترین آن نیز در محور باشت –چرام با 1 مورد بوده است.

رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به عملکرد تیم اورژانس هوایی  اشاره کرد و گفت: تیم اورژانس هوایی استان با 7 ماموریت در سطح استان توانستند جان 8 نفر را از هم هم استانی هایمان را که به علت تصادف، واژگونی در مناطق صعب العبور و زایمان در مناطق دور افتاده بودند و یا دچار سانحه شده بودند نجات دادند.

 وی از افزایش 53 درصدی مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در سطح استان در سال گذشته خبر داد و گفت: مسمومیت با گاز مونواکسید کربن از 37 مورد به 58 مورد در سال 96 افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام د/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک