آخرین اخبار

9. فروردين 1396 - 1:39   |   کد مطلب: 7748
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیات‌های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری در استان قانون را سرلوحه کار قرار دهند.

به گزارشپایگاه خبری شهرستان کهگیلویه پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، فتاح محمدی پبش از ظهر امروز در جلسه آموزش هیات‌های اجرایی شهرستان‌های بویراحمد و دنا ضمن قدردانی از فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از کسانی که خدمت به مردم را در شرایط کنونی به مردم اختصاص دادند تا انتخابات سالم و پرشوری را برگزار کنیم قدردانی می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: تمام فرآیند به منظور تحقق مشارکت حداکثری است که در انسجام ملی و هم گرایی و ...مهم است لذا باید تمام تلاشمان را برای این مهم به کار گیریم.

محمدی ادامه داد: از هیات‌های اجرایی انتظار می‌رود که قانونمداری، امانت‌داری و رازداری را رعایت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمبود امکانات در ستادهای انتخابات شهرستان‌های هشت گانه اذعان کرد: دغدغه کمبود امکانات در ستادهای شهرستانی را داریم لذا تاکنون اعتباری در اختیار ستاد استان قرار گرفته نشده است که به محض جذب اعتبار به ستادهای شهرستان ها تزریق می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تاکنون اعتباری در اختیار ستادهای استانی قرار نگرفته است، گفت: مهمترین ابزار کار ستادهای انتخابات حوزه‌های فناوری بوده که انتظار می‌رود اعضای هیات‌های اجرایی افراد توانمند در حوزه فناوری را به فرمانداران معرفی کنند.

محمدی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه نباید نگاه طایفه‌ای و قومی قبیله‌ای به انتخابات شوراها نداشته باشیم، گفت: نگاه طایفه‌ای و قبیله‌ای از عوامل توسعه نیافتگی است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نباید نگاه طایفه‌ای به انتخابات شوراها داشته باشیم، تصریح کرد: باید فرهنگ‌سازی لازم در خصوص عدم نگاه طایفه‌ای به انتخابات صورت گیرد.

انتهای پیام/70

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک