آخرین اخبار

9. فروردين 1396 - 1:32   |   کد مطلب: 7746
سیدموسی خادمی با اشاره به مشکلات آب سرفاریاب افزود: با پیگیری ها قرار شد روز ۱۴ فروردین عملیات تصفیه خانه اب سرفاریاب اغاز و بزودی این مشکل برای همیشه حل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  امام جمعه سرفاریاب در دیدارهای جداگانه با استاندار کهگیلویه وبویراحمد ،نماینده کهگیلویه بزرگ درمجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی با انتقاد شدید از بی توجهی به حوزه سرفاریاب گفت: مسئولان به مشکلات این بخش توجه کنند.

حجت الاسلام پژمان با بیان اینکه، آب سرفاریاب الوده است و مشکلات زیادی بوجود اورده است، افزود: متاسفانه مسئولان مختلف فقط وعده می دهند.

پژمان خواستار توجه فوری به مسئله اب سرفاریاب شد.

وی در بخش دیگری از سخنان انتقادی خود گفت: بیکاری جوانان با مدارک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری  مشکلات زیادی را بوجود اورده و خانواده ها نسبت به اینده جوانان ناامیدهستند.

 

امام جمعه سرفاریاب جاده ارتباطی ، اختلال در اینترنت و شبکه های موبایل و قطع مستمر برنامه های تلویزیونی را ازدیگر مشکلات مردم سرفاریاب برشمرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: رفع مشکلات مردم اولویت دولت تدبیروامید است و درسال ۱۳۹۶ با  شدت بیشتری پیگیری می شود.

سیدموسی خادمی با اشاره به مشکلات آب سرفاریاب  افزود: با پیگیری ها قرار شد روز ۱۴ فروردین عملیات تصفیه خانه اب سرفاریاب اغاز و بزودی این مشکل برای همیشه حل خواهد شد.

سردارعدل هاشمی پور نیز از پیگیری های امام جمعه سرفاریاب قدردانی کرد وگفت: ما هم دغدغه های مردم سرفاریاب را داریم و بزودی در نشستی با مدیران کل استان در سرفاریاب مشکلات این بخش را پیگیری و اقدامات ضروری انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک