آخرین اخبار

29. اسفند 1395 - 12:22   |   کد مطلب: 7713
پروژه آسفالت دو حلقه پل رودخانه سادات در بخش سرفاریاب در مسیر جاده پر رفت وامد سرفاریاب به یاسوج برای رفاه حال مردم و گردشگران نوروزی در روزهای منتهی به پایان سال تکمیل وبه بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، غلامحسین اتش سودا بخشدار سرفاریاب گفت : پروژه آسفالت دو حلقه پل رودخانه سادات در بخش سرفاریاب در مسیر جاده سرفاریاب به یاسوج و جاده طرفین هردو پل به طول یک کیلومتر در آستانه نوروز بهسازی و آسفالت شد.

اتش سودا افزود : در همین راستا از حدود دو ماه قبل تاکنون پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شهرستان مشغول ایمن سازی جاده مذکور هستند.

وی ادامه داد: با تعریض پیچ ها و حذف برخی از انها و نیز ایجاد خاکریز و نصب گاردریل ، خط کشی جاده و نصب علایم راهنمایی رانندگی ، لکه گیری جاده و … به شدت دارد کار می شود و کارهای بسیار موثری در حذف نقاط حادثه خیز محور پرتردد فوق انجام شده است.

بخشدارسرفاریاب گفت: پیمانکاری، که هم اکنون مشغول نصب علایم و خط کشی هست بعد از تعطیلات نوروزی جهت لکه گیری اصولی کار خود را در این محور شروع خواهد کرد .

آتش سودا با بیان اینکه مدتی بود که چاله ها و دست اندازهای موجود در این محور رانندگان و مسافرین محترم را آزار می داد افزود: از استاندار محترم ، مدیرکل محترم راه و شهرسازی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و نیز مدیران شهرستانی هردو اداره و پرسنل خدومشان تشکر و قدردانی می کنم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک