آخرین اخبار

27. اسفند 1395 - 23:57   |   کد مطلب: 7706
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان ما باید برای موفقیت در زندگی خود از حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرا آسیه(س) درس و الگو بگیرند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در دیدار با جمعی از زنان شاغل در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل امور بانوان حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته زن و با برشمردن برخی از ویژگی‌های زنان بزرگ عالم همانند حضرت آسیه(س) و حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: زنان ما باید برای موفقیت در زندگی خود از چنین زنان بزرگی درس و الگو بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حضرت آسیه اول زن بزرگ عالم و حضرت فاطمه(س) افضل‌ترین زنان عالم است که مقام و مرتبه بالایی نزد پروردگار دارند به طوری که حضرت فاطمه(س) در میان ائمه اطهار جایگاه بزرگی دارد.

آیت الله ملک‌حسینی در ادامه با اشاره به این که حضرت فاطمه(س) مسیر از خود تا به خدا را به خوبی و درستی پیمود، افزود: آن حضرت الگویی نه تنها برای زنان بلکه برای همه انسان‌ها چه زن و چه مرد است.

این استاد حوزه‌های علمیه با بیان برخی از مشکلاتی که در جامعه کنونی برای زنان وجود دارد تصریح کرد: وای به روزی که جای زن و مرد تغییر کند.

وی هر یک از آن‌ها را دارای مکانیسم خاص خود دانست و گفت: یکی از راه‌هایی که دشمنان بشریت اکنون در پیش گرفته‌اند همین است که مردان را همچون دوره فرعون می‌کشند تا زنان ابزاری برای شهوت‌رانی باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متأسفانه مشاهده می‌کنیم که باری مبالغ بسیار کمی در حدود 300 هزار تومان زنان و دختران به کارهایی مشغول می‌شوند که اصلا در شأن آن‌ها نیست.

وی با بیان این که کسی منکر کار کردن زنان در بیرون از خانه نیست افزود: اما باید شغل‌هایی که برمی‌گزینند با جنسیت آن‌ها شباهتی داشته باشد و می‌توانند به جای کار سخت و طاقت‌فرسا در کارگاه‌ها به شغل‌هایی که متناسب با خودشان است مشغول شوند.

آیت الله ملک حسینی با انتقاد از این که نیازهای زنان گاه بد تعریف شده است، گفت: گاهی اوقات نیازهای اولیه و اصلی فدای نیازهای ثانویه می‌شود و چنین است که بسیاری از مشکلات ایجاد می‌شود.

منبع فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک