آخرین اخبار

22. اسفند 1395 - 1:59   |   کد مطلب: 7692
فرماندار کهگیلویه گفت: مشکل ما این است که در دهدشت همه خود را کارشناس می دانند و با هر ایده ای که برخی ازمنافع کوتاه مدت انها را تامین نکند باغوغاسالاری مخالفت می نمایند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  فرماندار کهگیلویه در نشست شورای ترافیک شهرستان خواستار تعامل همه دستگاه ها در کاستن از مشکلات ترافیکی این شهر به ویژه در ایام نوروز شد و اظهار کرد: مصوبات این شورا با نگاه کارشناسی و توجه به تمامی اولویت ها همراه است و مردم بدانند که بهترین گزینه  در زمینه های کاهش مشکلات ترافیکی عملیاتی می شود.

 

علی پوزش با اشاره به یک طرفه شدن بعضی از خیابان های دهدشت درجهت آسایش مردم وکاهش ترافیک نیز گفت: مشکل ما این است که در دهدشت همه خود را کارشناس می دانند و با هر ایده ای که برخی ازمنافع کوتاه مدت انها را تامین نکند باغوغاسالاری مخالفت می نمایند.

فرمانداری کهگیلویه، یک طرفه شدن برخی از خیابان های منتهی به میدان مرکزی شهر را به سود مردم دانست و خاطرنشان کرد: روان شدن ترافیک از نتایج این طرح ها است.

 

پوزش خواستار متوقف شدن تمامی کنده کاری ها درسطح شهرشد و تاکید کرد: در اسرع وقت روکش اسفالت برخی ازنقاط در ورودی های شهر انجام شود.

 

در ادامه رئیس راهور شهرستان کهگیلویه نیز در این نشست با بیان اینکه،: کنده کاری های سطح شهردهدشت بدون اطلاع راهور انجام می گیرد، تصریح کرد: نیاز است که دستگاه های متولی در این زمینه همکاری کنند.

سرگرد اقبالی افزود:یک طرفه شدن برخی ازخیابان ها موجب روان شدن ترافیک وکاهش تصادفات شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه، کنده کاری درسطح شهر انجام نمی شود، گفت: از تاریخ ۲۵اسفند لغایت ۱۵فروردین تمامی پروژه های فعال در جاده اصلی منتهی به دهدشت تعطیل شوند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک