آخرین اخبار

22. اسفند 1395 - 1:10   |   کد مطلب: 7690
مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت و درمان دیشموک گفت: با همکاری ادارات بخش و در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی بیش از 1700 کیلوگرم موادغذایی تاریخ گذشته و فاقدپروانه در دیشموک جمع‌آوری و معدوم‌سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت و درمان دیشموک گفت: با همکاری ادارات بخش و در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی بیش از 1700 کیلوگرم موادغذایی تاریخ گذشته و فاقدپروانه در دیشموک جمع‌آوری و معدوم‌سازی شد.

 

سید محمد موسوی افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی مراکز بهداشتی بخش دیشموک از تاریخ ۹۵/۱۲/۱شروع و تا تاریخ ۹۶/۱/۱۵ادامه داشت.

 

وی با بیان اینکه،  در اکیپ بازرسی  سلامت نوروزی امسال اولویت بر نظارت شبانه روزی است، تصریح کرد: در این راستا  بازدید روزانه کارشناسان بهداشت محیط بر مراکز تهیه توزیع مواد غذایی،اماکن عمومی، اماکن تفریحی و زیارتگاهی و برخورد با دست فروشان مواد غذایی، بازدید از سامانه ابرسانی، کنترل فروش مرغ زنده، انجام کلرسنجی روزانه روستایی و شهری، نمونه برداری میکروبی اب و مواد غذایی جهت کتنرمواد غذایی انجام و به مرکز بهداشت شهرستان ارسال می شود.

 

موسوی گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ بازدید صورت گرفته که نتایج حاصل جمع اوری بیش از ۳تن مواد غذایی و ۱۷۰۰کیلوم گرم فقط در شهر دیشموک ضبط شده و امروز مراحل معدومی با همکاری ادارات بخش دیشموک صورت گرفت.

 

وی اذعان کرد: از مردم محترم خواهش داریم که جهت گزارش تخلفات بهداشتی با سامانه ۱۴۹۰ تماس گرفته مشکلات بهداشتی را مطرح کنندو به غیر از شکل و نوع بسته بندی مواد غذایی، به تاریخ و پروانه بهداشتی ان توجه داشته باشند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک