آخرین اخبار

20. اسفند 1395 - 14:51   |   کد مطلب: 7683
امام جمعه دهدشت گفت: مایه شرمساری و ننگ است که عده ای مرد آرایش زنانه می کنندابرو برمی دارند و خوی زنانه دارند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: بدن کسانی که در تصادف تکه تکه می شود و از دنیا می رود و بدن شهیدی که در جنگ تکه تکه می شود این هم می میرد ظاهر مردن هر دو نفر شبیه هم است اما مرگ کسی که در راه خدا و در راه دفاع ارزش های اسلام می میرد متفاوت است و خدا می فرماید: اینان نمرده اند و نزد خدای خود روزی می خورند.

امام جمعه دهدشت گفت: فرزندان،پدران،مادران و همسان شهدا باید مورد احترام و تکریم قرار گیرند.

حسینی ادامه داد: همه آن چیزی که پیامبر اسلام به دنبال پیاده کردن آن بود نظام ما امام ما و رهبر ما به دنبال پیاده کردن آن هستند.

امام جمعه دهدشت افزود: رزمندگان اسلام برای پیاده کردن ارزش های اسلام به میدان های جنگ حق علیه باطل رفتند که در این راه جان خود را از دست دادند.

حسینی با اشاره با 20 اسفند روز راهیان نور گفت:ما اگر فراموش کنیم شهدا و مجاهدان راه خدا را ضربه سنگینی خواهیم خورد.

وی گفت: با وجود کمک بسیار کشورهای زیادی به صدام چه از نظر سلاحی و چه از هر لحاظی دیگر اما خداوند اراده کرد و صدام از بین رفت.

وی با بیان اینکه نباید ضعف اقتصادی نظامی و فرهنگی از خود نشان دهیم گفت: ضعف هایی وجود دارد اما ما نباید خودمان گرا به دشمن دهیم.

حسینی افزود: قدرت موشکی فرهنگ مقاومت، شجاعت و اراده مردم ما را در تمام جنگ ها پیروز خواهد کرد.

امام جمعه دهدشت در پایان گفت: مایه شرمساری و ننگ است که عده ای مرد آرایش زنانه می کنندابرو برمی دارند و خوی زنانه دارند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک