آخرین اخبار

16. اسفند 1395 - 12:51   |   کد مطلب: 7672
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع)دیشموک خبر داد:
یادواره6شهیدپایگاه امامزاده‌میرسالار(ع)دیشموک برگزار می‌شود+زمان/مکان/عکس
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک گفت: یادواره6شهیدپایگاه امامزاده‌میرسالار(ع)دیشموک روز پنجشنبه19اسفندماه در محل امامزاده میرسالار(ع) برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک در گفتگو با خبرنگاران در دیشموک،  اظهار کرد: یادواره6شهیدپایگاه امامزاده‌میرسالار(ع)دیشموک روز پنجشنبه19اسفندماه در محل امامزاده میرسالار(ع) برگزار می شود.

 

ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی افزود: مراسم گرامیداشت یادوخاطره شهدای روستای امامزاده میرسالار با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم روز پنجشنبه 19 اسفندماه ساعت 9 صبح در محل امامزاده میرسالار(ع) منعقد می شود.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک، هدف از برگزاری یادواره شهدا را رواج فرهنگ سپاس و فرهنگ ایثار عنوان کرد و گفت: آزادی، استقلال، عزت، امنیت، ناموس و مکتب ما مدیون شهداست و ما هر آنچه داریم به برکت خون شهیدان است.

 

معززی بیان این که شهادت به معنای از خودگذشتگی و خود را برای دیگران فدا کردن است، گفت: ما باید سیره شهدا را در بطن جامعه ببینیم، ما باید شهدا را به جامعه و به ویژه نسل جدید معرفی کنیم و مفاهیم ایثار و شهادت را به گونه ای ترسیم کنیم که در برابر شهدا پاسخگو باشیم.

 

وی متذکر شد: امروز شهدا از ما استکبارستیزی می‌خواهند، امروز اگر مقاومتی در سوریه و لبنان و ... است همان راهی است که شهداء طی نمودند، امروز استقلال و امنیتی که در کشور حاکم است، از خون شهدای ماست

.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک