آخرین اخبار

16. اسفند 1395 - 10:30   |   کد مطلب: 7671
سیاوش زمان سومین بار متوالی به عنوان مدیر نمونه در حوزه های مختلف توسط مدیرکل میراث فرهنگی استان مورد تجلیل قرار گرفت.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، جلسه شورای اداری،اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیرکل ،معاونان و روسای میراث فرهنگی در شهرستانهای استان برگزار شد و دراین نشست مدیر نمونه میراث فرهنگی در شهرستان های استان مورد تجلیل قرار گرفت.

 

سیاوش زمان رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه که در چند مدت پیش در اقدامی بزرگ و شجاعانه توانسته بود باند بزرگ قاچاق اشیاءعتیقه را در شهرستان کهگیلویه شناسایی و دستگیر کند تا عملکرد دیگری را در کارنامه زرین مدیرتی خود اضافه و به عنوان مدیر نمونه در حوزه میراث فرهنگی انتخاب شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

در این شناسایی حدود یک هزار و ۷۲عدد سکه تاریخی کشف و ضبط شده بود تا این کشفیات شصت و هفت مین پرونده سودجویان اشیائ تاریخی در شهرستان کهگیلویه باشد که در دولت تدبیر و امید رقم خورده است و افراد متخلف به دستگاه قضایی معرفی شده است.

 

سیاوش زمان سومین بار متوالی است که به عنوان مدیر نمونه در حوزه های مختلف توسط مدیرکل میراث فرهنگی استان مورد تجلیل قرار می گیرد.

 

علاوه براین سیاوش زمان درحوزه های دیگر ازجمله جذب گردشگر و معرفی اثار صنایع دستی کهگیلویه و همکاری با سایر ادارات در برنامه های انها عملکرد درخشانی دارد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک