آخرین اخبار

13. اسفند 1395 - 14:06   |   کد مطلب: 7655
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اگر تمدن بدحجابی و شهوت رانی باشد که حیوانات از ما متمدن تر هستند افزود:تمدن در حجاب، عفت، حیا، اسلام ، قرآن و فرهنگ فاطمی است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: برخی با رفتار های خود زن را یک کالای مصرفی می دانند و برای رونق بازار و فروش اجناس زن ها را به میدان آورده اند.

 

 امام جمعه شهر دهدشت افزود: در برخی از مغازه ها زن های بزک کرده و با آرایشی نامتعارف وجود داردکه اصلا شایسته جامعه اسلامی نیست  و این حرکت، حرکت جاهلی است.

 

حسینی تصریح کرد: امروز وقتی می خواهند یک کالایی به مردم بفروشند تلاش دارند که یک زنی این کار را انجام دهد که این با فرهنگ اسلامی با فرهنگ فاطمی سازگار نیست.

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه ازدواج حضرت زهرا(س) در عین سادگی برگزار شد گفت: امروز برای ما افتخار شده است که ازدواج های با هزینه بسیار زیاد را برگزار کنیم در حالی که افتخار در سادگی، معنویت و اخلاص است.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) فرموده است: من چیزی را که در توان علی نبود از او درخواست نکردم افزود: اما امروز زن ها توقعاتی دارند که کمر خانواده و کمر شوهر را می شکند.

 

حسینی با ابراز تاسف از اینکه در حال دور شدن از حجاب و حیای فاطمی هستیم گفت: این همه شهید و زجر کشیده شد که این حجاب برگردد و بی حیایی از جامعه برود اما متاسفانه داریم به دوران پهلوی برمی گردیم.

 

امام جمعه دهدشت ادامه داد: مدارس متاسفانه چادر را کنار گذاشته شده است، چرا دختران دبیرستانی ما چادر ندارند در میان دختران مدارس انگشت شمار چادری می بینیم.

 

وی تصریح کرد: اگر عبادت و حجاب را از زن گرفتی دیگر شبیه حیوان است.

 

حسینی به آمار اسفبار طلاق در جامعه اشاره کرد گفت: برخی طلاق را جشن می گیرند طلاقی که عرش خدا را به لرزه در می آورد.

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اگر تمدن بدحجابی و شهوت رانی باشد که حیوانات از ما متمدن تر هستند افزود:تمدن در حجاب، عفت، حیا، اسلام ، قرآن و فرهنگ فاطمی است.

 

وی با اشاره به 16 اسفند سالروز تشکیل کانون های مساجد گفت: مساجد باید مدیریت شوند مجلس تحریمی که در مسجد برگزار می شود باید در شان مسجد باشد.

حسینی با بیان اینکه در مجلس ترحیم قرآن خوانی و ائمه جماعت سخنرانی کنند افزود: شنیده شده در مجالس ترحیم درمساجد شاهنامه خوانی و نی زنی انجام می شود که این کارها درشان مسجد نیست.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک