آخرین اخبار

3. اسفند 1395 - 22:50   |   کد مطلب: 7629
تیم فرازبام کهگیلویه با ۴ برد از ۵ بازی صعود خود را به مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور هموار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، تیم فرازبام کهگیلویه با ۴ برد از ۵ بازی صعود خود را به مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور هموار کرد.

 

تیم فرازبام کهگیلویه در یک بازی زیبا با نتیجه ۲۸ بر ۱۹ از سد تیم خردصنعت اراک گذشت و با ۴ برد از ۵ بازی صعود خود را به مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور هموار کرد.

 

در ادامه مسابقات لیگ هندبال دسته اول کشور تیم فرازبام کهگیلویه در یک بازی زیبا با نتیجه 28 بر 19 تیم خردصنعت اراک را شکست داد.

 

مرحله مقدماتی هندبال دسته یک کشور با 3 گروه چهار تیمی به صورت مسابقات رفت و برگشتی برگزار و تیم فرازبام کهگیلویه به عنوان نماینده استان در گروه سوم با تیم‌های خرد صنعت اراک، پدافند تهران و زنده یاد مجید اهری از آذربایجان شرقی هم گروه است.

 

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه 2 تیم صعود کرده و از بین 6 تیم صعود کننده به مرحله بعد یک دوره مسابقات به صورت متمرکز برگزار و 2 تیم برتر به سوپر لیگ هندبال کشور صعود می‌کنند.

 

در دوره مقدماتی مسابقات هر تیم باید 6 بازی انجام و دو تیمی که بیشترین امتیاز کسب شده را داشته باشند به مرحله بعد صعود می‌کنند.

 

تیم فرازبام کهگیلویه از 4 بازی انجام داده 3 برد و یک باخت در کارنامه خود داشت که امروز با پیروزی بر تیم خرد صنعت اراک، صعود خود را مرحله بعدی مسابقات دسته اول هندبال کشور هموار کرد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک