آخرین اخبار

3. اسفند 1395 - 15:20   |   کد مطلب: 7627
مدیر دبیرستان شبانه روزی دخترانه حضرت زینب(س) چرام به عنوان مدیر برتر کشور معرفی شد اما در تقدیر از مدیران جایی نداشت.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه ، شاید برای شما مخاطبان هم جای سوال داشته باشد که چطور ممکن است مدیری که در کشور برتر شناخته می شود،مورد تقدیر و تشکر قرار نگیرد.

خانم فرخنده قدم زداه مدیر دبیرستان شبانه روزی دخترانه حضرت زینب(س) چرام در همایش تعالی مدیریت مدارس کشور مقام برتر مدیر کشوری را دریافت کرد که اسم وی به وزارت کشور ارسال نشد.

 

این مدیر می گوید: همایش تقدیر از مدیران کشور در پایتخت صورت گرفت که در استان ما مدیران هفت مدرسه برای این همایش به تهران سفر کردند.

 

خانم قدم زاده افزود:قرار بود که هشت مدیر در استان به پایتخت بروند که تنها نماینده چرامی یا دبیرستان شبانه روزی دخترانه حضرت زینب(س) چرام از قلم افتاد.

 

فغف5

 

این مدیر چرامی در ادامه بیان کرد:همیشه در بسیاری از زمینه ها به نوعی حق چرام خورده می شود و با مشاهده کردن این نامهربانی انگیزه ی خود را برای ادامه کارم از دست داده ام.

با ورود این مدیر مدرسه شبانه روزی حضرت زینب(س)چرام رنگ و بوی جدیدی گرفت بطوری که در حال حاضر این مدرسه به فعالیت های اقتصادی در راستای اقتصاد مقاومتی مشغول است.

 

از جمله طرح های اقتصاد مقاومتی در این مدرسه می توان به پرورش بلدرچین،کاشت سبزی و نگهداری زنبور اشاره کرد.

 

قدم زاده با اشاره به طرح های جدید اجرایی در این مدرسه گفت و اظهار کرد که با وضعیت فعلی دیگر چنین طرح هایی را اجرا نمی کنیم.

 

ففغغغ

 

یکی از اعضای ارزیابان مدارس استانی نیز به این قضیه اعتراض داشت که با پیگیری هایی که از وزارت کشور کرده بود،پاسخی مبنی بر عدم ثبت اسم این مدرسه چرامی توسط دانشگاه فرهنگیان دریافت کرد.

گفتنی است که این مدرسه در چرام توسط تیم ارزیاب کشوری مورد بازدید قرار گرفت و همچنین علاوه بر اینگونه بازدیدها مستندات نمونه بودن این مدرسه چرامی موجود می باشد.

این حرکت موجب ازبین رفتن انگیزه ی مدیر چرامی شده است که امیدواریم مسئولان شهرستانی با پیگیری های خود و همچنین مسئولان استانی چنین نامهربانی را حل کرده و با توجه بیشر به شهرستان چرام، نخبگان و فعالان این شهرستان را در عرصه های مختلف حمایت ویژه کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک