آخرین اخبار

3. اسفند 1395 - 14:08   |   کد مطلب: 7626
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مهمترین دغدغه خانواده های شهدا؛ بحث اشتغال فرزندان آنها است،خاطرنشان کرد: مجوز استخدام یکصدنفری را در دستور کار داریم که ان شاء الله برای سال 96 پیگیر هستیم و امیدواریم محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جمع خبرنگاران دیشموک، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله) در دیدارچندسال پیش ایشان با پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران که فرمودند؛ ماباید ورود کنیم به عرصه دیدار، بازدید و سرکشی از محضر مبارک خانوادهای معظم شهدا برای سپاسگذاری از این قشر با عظمت کشور، اظهار کرد: در همین راستا طرح سپاس راه افتاده و در سراسر کشور در حال اجراء است.

سید منصور موسوی افزود: بر طبق همین برنامه به گوشه و کنار استان عزیمت کرده و دردل خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را می‌شنویم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیشتر از خانواده های معظم شهدا، خود ما مسئولان به این سرکشی ها نیازمند هستیم از این بابت که با این دیدارها خودمان را تبرک کرده و بیمه می کنیم.

وی با بیان اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگران است، گفت: والدین این عزیزان یادگاران گرانقدر شهدا هستند و باید قدردان این نعمات باشیم.

موسوی با اشاره به یکی از بزرگترین مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، اضافه کرد: بحث اشتغال فرزندان این قشر از کشور را داریم که در جاهای مختلف در حال رایزنی جهت مرتفع شدن آن هستیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال ایجاد فضای مناسب جهت استخدام فرزندان شهداء، جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی، اشتغالزایی برای خانواده های شهدا را دغدغه مهم خویش عنوان کرد و گفت: با شرکت نفت، پتروشیمی و .... در حال رایزنی هستیم و امیدواریم از سهمیه 25درصد ایثارگران برای این خانواده ها بتوانیم بخوبی استفاده کنیم.

موسوی با بیان اینکه،  خانواده های معظم شهدا جزء اشتغال فرزندان خویش، هیچ انتظاری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارند، گفت: این دغدغده رهبری، رئیس جمهور و همه مسئولان می‌باشد.

وی گفت: در خصوص مسکن مشکل نداشته و با اعطای تسهیلات این امر  قابل حل  است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال 95 مجوز استخدامی 146 نفر برای خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان داشتیم و تمام شده است، خاطرنشان کرد: مجوز استخدام یکصدنفری را در دستور کار داریم که ان شاء الله برای سال 96 پیگیر هستیم و امیدواریم محقق شود.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک