آخرین اخبار

27. بهمن 1395 - 16:31   |   کد مطلب: 7602
رئیس میراث فرهنگی کهگیلویه مطرح کرد
بافت قدیم دهدشت یکی از آثار مهم تاریخی در استان است
رئیس میراث فرهنگی، گردشگری کهگیلویه با اشاره به اینکه بافت قدیم دهدشت به عنوان یکی از آثار مهم تاریخی در استان است گفت: به رغم مکاتبات و مصوبه‌های گذشته هیچ اقدامی در جمع‌آوری احشام در حریم بافت صورت نگرفته است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز گفت: 10 کمیته برای هماهنگی خدمات سفر تشکیل و برای هر کمیته وظایفی تعریف شده است.

 

سیاوش زمان با اشاره به قابلیت‌های بالای گردشگری شهرستان کهگیلویه، عنوان کرد: کمیته‌های 10 گانه ستاد اجرایی سفر شامل حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، خدمات ترافیکی، هماهنگی امور شهرداری، اسکان، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد، خدمات بهداشتی و اطلاع‌رسانی و فرهنگی است.

 

وی هماهنگی و انسجام در برگزاری ویژه برنامه‌های نوروز را یک ضرورت خواند و افزود: گردشگری امری فرابخشی و عملکرد همه نهادها و ادارات در هر چه بهتر اجرا شدن برنامه‌های نوروز مؤثر است.

پایگاه خبری کهگیلویه

زمان افزود:شرایط آب و هوایی و جاذبه‌های گردشگری به ویژه آثار تاریخی همه ساله گردشگران و مهمانانی را راهی این شهرستان می‌کند.

 

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری کهگیلویه با اشاره به اینکه بافت قدیم دهدشت به عنوان یکی از آثار مهم تاریخی در استان است گفت: به رغم مکاتبات و مصوبه‌های گذشته هیچ اقدامی در جمع‌آوری احشام در حریم بافت صورت نگرفته است.

 

وی ادامه داد: شهرداری موظف است این احشام را شناسایی و به شبکه بهداشت معرفی کند تا از طریق هماهنگی با مراجع قضایی دستورات لازم برای برخورد انجام شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک