آخرین اخبار

26. بهمن 1395 - 22:46   |   کد مطلب: 7598
بخشدار دیشموک گفت: هاشمی پور از وزیر نیروی خواست تا از محل پرداخت یارانه سوخت بابت گاز، راه حلی برای مبالغ بالای قبوض برق مردم دیشموک پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حسن امیریان بخشدار دیشموک در گفتگو با این رسانه خبری اظهار کرد: عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس در حال رایزنی برای وضعیت قبوض برق مردم است و امیدواریم مشکل قبوض برق به نفع مردم مرتفع یابد./

 

وی با بیان اینکه، نرخ بهای برق از آبان تا اردیبهشت در کل کشور یکسان است، افزود: در مورد قبوض برق مردم با جدیت دنبال راه حلی قانونی هستیم.

 

 

امیریان تصریح کرد: در مناطقی که مردم بجای نفت و گاز از برق استفاده می کنند، باعث می شود که الگوی مصرف در این مناطق از جمله دیشموک رعایت نشود.

 

بخشدار دیشموک اذعان کرد: علت رقم بالای این قبوض برق عدم رعایت الگوی مصرف است .

 

 

امیریان با اشاره به اینکه،عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در تهران در حال رایزنی و به دنبال آن است تا درخصوص قبوض برق مردم راه حلی قانونی پیدا کند، خاطرنشان کرد: هاشمی پور از وزیر نیروی خواست تا از محل پرداخت یارانه سوخت بابت گاز، راه حلی برای مبالغ بالای قبوض برق مردم دیشموک پیدا کند.

 

 

بخشدار دیشموک گفت: همچنین طی تماسی که با مهندس راهزادی مدیرعامل برق استان حاصل شد، وی هم از بابت حجم بالای مبلغ قبوض برق مردم نگران بوده  و راهزادی اظهار کرد نرخ محاسباتی این فیش‌ها درست و قانونی بوده است.

 

امیریان خاطرنشان کرد: مدیرعامل برق استان هم در این راستا در تلاش است راه حلی قانونی برای این مسئله پیدا کند.

 

بخشدار دیشموک بیان کرد: مدیرعامل برق استان اعلام نمود تا تعیین تکلیف قانونی، برای کسر یا اقساطی شدن مبالغ قبوض برق در جهت خدمت به مردم برای مهلت دادن زمان پرداخت، آمادگی داریم.

 

بخشدار دیشموک بیان کرد: در حال پیگیری هستیم و مکاتباتی هم با فرمانداری شهرستان و حوزه سیاسی-امنیتی استانداری داشتیم و امیدوارم رایزنی های دولت در استان و  تلاش های هاشمی پور در تهران و مذاکرات وی با مسئولان وزارت نیرو نتیجه دهد و این مشکل به نفع مردم مرتفع شود.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک