آخرین اخبار

26. بهمن 1395 - 10:01   |   کد مطلب: 7596
عدل هاشمی پورگفت: با درخواست از وزیر بهداشت و درمان یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته جدید به مبلغ 350 میلیون تومان خریداری شده و به زودی با در بیمارستان امام خمینی(ره) مستقر می‌شود

به گزاارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  عدل هاشمی پورگفت: با درخواست از وزیر بهداشت و درمان یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته جدید به مبلغ 350 میلیون تومان خریداری شده و به زودی با در بیمارستان امام خمینی(ره) مستقر می‌شود.

 

عدل هاشمی پور در بازدید از بیمارستان امام خمینی دهدشت اظهار داشت: خوشبختانه در گفتگویی که با بیماران و همراهان آنان داشتم از نحوه برخورد پرستاران و ارائه خدمات درمانی با تعرفه‌های مطلوب رضایت داشتند.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده ارائه خدمات درمانی به بیماران بستری شده در این بیمارستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: ارائه خدمات درمانی در قالب طرح تحول نظام سلامت به مردم کمک بزرگی کرده و همین امر موجب رضایت مندی آنان از کادر درمانی بیمارستان شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه سونوگرافی بیمارستان امام خمینی دهدشت فرسوده شده و جوابگوی نیاز بیماران این بیمارستان نیست، افزود: با درخواست از وزیر بهداشت و درمان یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته جدید به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان خریداری و به یاسوج حمل شده و به زودی با انتقال آن به دهدشت در این بیمارستان مستقر می‌شود.

هاشمی پور در این بازدید از پرداخت هدیه به مناسبت روز پرستار به پرستاران خبر داد و گفت: این هدیه علاوه بر پرستاران شاغل در بیمارستان به پرستاران شاغل در مراکز بهداشتی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز پرداخت می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام درمجلس شورای اسلامی از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی دهدشت بازدید و از نزدیک با پرستاران، همراهان بیمار و بیماران بستری در این بخش‌ها گفتگو کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک